Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@17:53:06 GMT

سرنخ تازه در قتل زن آرایشگر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۳۹۵۰

سرنخ تازه در قتل زن آرایشگر

ساعت24 -کشف موبایل زنی که سال ٩٣ به قتل رسیده است، سرنخ تازه‌ای را در اختیار پلیس قرار داد و با بازداشت مردی میانسال تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت وارد مرحله تازه‌ای شد.

روزنامه شرق: کشف موبایل زنی که سال ٩٣ به قتل رسیده است، سرنخ تازه‌ای را در اختیار پلیس قرار داد و با بازداشت مردی میانسال تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت وارد مرحله تازه‌ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  دهمین روز دی ماه ٩٣ زن جوان آرایشگری در محل کار خود به قتل رسید. پس از حضور مأموران پلیس در محل قتل که آرایشگاهی در شهرستان جهرم استان فارس بود، تحقیقات شروع و در معاینات جسد مشخص شد زن جوان با ضربات چاقو به قتل رسیده است. مأموران در بررسی محل قتل پی بردند چیزی به‌غیر از موبایل مقتول به سرقت نرفته است. پس از آن جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان ادامه یافت اما سرنخی به دست نیامد. با این وجود تحقیقات ادامه پیدا کرد تا اینکه مدتی قبل مشخص شد دو سال است که سیم‌کارت مقتول از سوی فردی فعال شده است. همچنین معلوم شد ٩ ماه است که گوشی مسروقه مقتول در تهران در حال استفاده است بنابراین با شناسایی افرادی که در حال استفاده از سیم‌کارت و گوشی بودند، بررسی‌ها ادامه پیدا کرد. در نهایت مأموران به مرد ٤٥ساله‌ای رسیدند. مرد میانسال در تحقیقات گفت: «من تا مدتی قبل مغازه موبایل‌فروشی داشتم و این گوشی را حدود دو سال قبل خریدم ولی بعد از آنکه ورشکست شدم، دست‌فروشی می‌کنم و این گوشی را هم برای خودم برداشتم تا استفاده کنم. من اصلا از ماجرای مسروقه‌بودن گوشی خبر ندارم و حتی به شیراز هم نرفته‌ام، ‌این گوشی را از فردی خریده‌ام که ممکن است بتوانم او را معرفی کنم». به‌این‌ترتیب با به‌دست‌آمدن این سرنخ جدید تحقیقات برای شناسایی فردی که ممکن است از ماجرای قتل یا قاتل اطلاعاتی داشته باشد، ادامه دارد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار

فرارو- پوکو X6 پرو جزو بهترین میان‌رده‌های امسال بازار موبایل است و با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی تقریبا ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ردمی نوت 13 پرو پلاس در همین برند شیائومی، بهترین نسخه از گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ به حساب می‌آید و فروشنده‌های موبایل بابت آن تا ۲۳ میلیون قیمت گذاشتند.

گلکسی A54 که تا زمان ورود رسمی A55 می‌تواند بهترین میان‌رده سامسونگ باشد، ارزان‌تر است و با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیزه‌سازی ۱۶ میلیون تومان فروخته می‌شود. گلکسی A34 نیز در دسته میان‌رده‌های ۱۰، ۱۱ میلیونی قرار می‌گیرد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

پنج میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 700 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

10 میلیون و 700 هزار تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 300 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

سه میلیون و 800 هزار تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

18 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

40 میلیون تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار
  • حقوق ورودی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • آشنایی با ابزار تعمیرات موبایل
  • آموزش کالیبره کردن باتری گوشی؛ دوام شارژ موبایل خود را افزایش دهید
  • راه‌های افزایش طول عمر باتری موبایل
  • ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار
  • آیا ما عمر باتری را فدای شارژ سریع در گوشی های موبایل کرده‌ایم؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)