Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - سازمان تأمین اجتماعی از تمامی مردم ایران دعوت می کند که همزمان با دهه مبارک فجر و یوم الله ٢٢ بهمن با ثبت لحظه های ناب حضور میلیونی مردم در این مراسم باشکوه در جشنواره عکس سلفی "حماسه حضور" شرکت کنند.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مخاطبان این مسابقه تمامی اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن سن و جنس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این مسابقه حضور حماسی اقشار مختلف جامعه در یوم الله ۲۲ بهمن و پویایی و شادمانی مردمی در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی را در قاب تصویر به نمایش می گذارند.

به منظور فراهم شدن امکان استفاده حداکثری از تصاویر ارسالی از سوی مردم شریف ایران، هر عکاس می‌تواند ٣ قطعه عکس شماره گذاری شده را به همراه فایل word از اطلاعات شخصی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، نشانی پستی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی؛ عکس را به نشانی پست الکترونیک photo@tamin.ir   و یا نشانی تلگرامی   @tamin٢٢bahman   ارسال کند.

عکس های ارسالی باید مربوط به راهپیمایی روز ٢٢ بهمن سال جاری باشند. پردازش تصاویر نیز در حد تصحیح رنگ و کادر تا جائیکه خدشه ای به اصل عکس وارد نکند، بلامانع است.

عکس های منتخب جهت استفاده در امور نمایشگاهی، تبلیغاتی، انتشاراتی و اطلاع رسانی همراه با رعایت حقوق معنوی صاحب اثر (درج نام عکاس) مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در مسابقه عکس سلفی حماسه حضور ٢٥ بهمن ماه١٣٩٦ خواهد بود و آثار ارسالی در تاریخ ٥ اسفند ماه ١٣٩٦ داوری می شوند.

اعلام نتایج و اهدای جوایز نیز ٢٢ اسفندماه ١٣٩٦ همزمان با روز بزرگداشت شهدا انجام خواهد شد.

از برندگان این مسابقه با اهدای جوایزی به شرح زیر تقدیر خواهد شد:

عکس اول: لوح تقدیر، ٣ میلیون ریال

عکس دوم: لوح تقدیر، ٢ میلیون ریال

عکس سوم: لوح تقدیر، ١ میلیون ریال

به ١٠ عکس راه یافته به بخش مسابقه مبلغ : ٥٠٠,٠٠٠ ریال وجه نقد( کارت اعتباری)

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های٦٤٥٠٣١٧٦ و ٦٦٥٨٠٦٦٨ تماس بگیرند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.   پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • ببینید | جنجال وسط مسابقه؛ آتش‌سوزی در ورزشگاه و حضور نیروهای آتش‌نشانی