Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران با تاکید بر توسعه طرح‌های زهکشی اراضی کشاورزی، گفت: طرح مرمت و لایروبی آب‌بندان‌های مازندران اجرا شد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، دلاور حیدرپورشامگاه چهارشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه‌های زیربنائی بخش کشاورزی بابلسر، اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر امسال، 75پروژه با ارزش ریالی 10 هزار و 78 میلیارد ریال با اعتبارات عمرانی، تسهیلاتی و آورده متقاضیان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد پروژه، 10 طرح در شهرستان بابلسر با اعتبار 54 میلیارد ریال افتتاح شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، تعداد خانوارهای بهره‌مند از پروژه‌های دهه فجر مازندران را 9 هزار و 560 خانوار در 111 روستا اعلام کرد.

حیدرپور با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 18 آببندان اسان لایروبی و مرمت شد ،گفت: در مازندران 800 قطعه آببندان در 17 هزار هکتار اراضی موجود بوده که این مقدار، قابلیت ذخیره‌سازی 340 میلیون متر مکعب آب را دارد.

وی افزود: در صورت احیا و لایروبی آببندان‌ها، امکان ذخیره‌سازی 900 میلیون متر مکعب آب وجود دارد.

انتهای پیام/ ت

R41358/P1336/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود

 سیدمحمدرضا سیدحسینی  در نشست تخصصی پنبه استان سیستان و بلوچستان گفت: براساس این تفاهمنامه، کشاورزان با حمایت سازمان جهاد کشاورزی و شرکت گسترش صنایع بلوچ، مزارع خود را به کشت پنبه اختصاص داده و کارخانه بافت بلوچ، محصول وش پنبه تولیدی را با نرخ تضمینی در مزرعه خریداری می کند.
وی تصریح کرد: کشت پنبه از اوایل فروردین ماه سالجاری در سیستان‌وبلوچستان آغاز و تا مرداد ماه با همکاری کشاورزان شهرستان های دلگان، بمپور، ایرانشهر، خاش و تفتان ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی زیرکشت پنبه رفته است.
حسینی تاکید کرد: با انجام کشت های قراردادی دغدغه کشاورزان برای فروش محصول رفع و زمینه توسعه کشت این محصول در سیستان وبلوچستان فراهم خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء دانش بهره برداران استان برای کشت پنبه، سفرهای آموزش و ترویجی به استان های پیشرو در کشت پنبه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • احیا و مرمت قنات مدوئیه
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال