Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقه دو جوان ثروتمند اهل منطقه "تیاچانگ" استان آنهوئی چین برای به رخ کشیدن ثروت خود سر و صدا بپا کرد. این دو جوان که در حالت عادی قرار نداشتند  برای نشان دادن ثروت خود اقدام به آتش زدن پول هایشان کردند. ویدئویی که منتشر شده است این دو جوان را در حال مسابقه با یکدیگر و آتش زدن پول نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گفته می شود آنها در جشن خرید خانه یکی از دوستان خود شرکت کرده بودند که بحث در مورد  اینکه کدام یک ثروت بیشتری دارد این مسابقه عجیب را بین آنها دامن زد. در ادامه آنها در مقابل سایر دوستان خود ابتدا با بیرون آوردن 100 یوآن چینی از جیب خود اقدام به آتش زدن آن کردند. هنوز مشخص نیست که این دو جوان طی این مسابقه عجیب چه مبلغی از پول های خود را سوزاندند.

 این ویدئو پس از انتشار به یکی از ویدئوهای داغ  در شبکه های اجتماعی در چین تبدیل شد. پلیس چین نیز پس از مشاهده ویدئو اقدام به بازداشت دو جوان کرد. گفته می شود هر دو جوان به علت سوزاندن پول به مبلغ 1000 یوآن جریمه شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 انتهای پیام/

خودنمایی عجیب دو جوان چینی برای نشان دادن ثروت خود!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی

بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است. سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی