Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@05:33:49 GMT

تعاونی های مرز نشین از پرداخت مالیات معاف شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۴۶۹۱

تعاونی های مرز نشین از پرداخت مالیات معاف شوند

بیرجند- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خواستار معافیت مالیاتی تعاونی های مرزنشین استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود شهرکی چهارشنبه شب در کارگروه تخصصی اشتغال خراسان جنوبی اظهار کرد: ۴۷ واحد صنعتی در خراسان جنوبی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در سامانه" کارا" ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سال های ۹۵ و ۹۶  به این واحدها پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دریافت تسهیلات نیازمند ارائه طرح است، گفت: باید طرح هایی که منجر به اشتعال قابل توجهی می شوند، مورد حمایت جدی قرار گیرند.

شهرکی با اشاره به مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: این استان دارای ۵۰ هزار بافنده فرش بوده که تنها پنج هزار نفر از آن ها تحت پوشش بیمه هستند.

شهرکی ادامه داد: این در حالی است که  دو برند فرش قهستان و مود  از خراسان جنوبی ثبت جهانی شده و باید این هنر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکید کرد: دولت باید تعداد بیمه شدگان فرش را افزایش داده و به این مسئله نیز توجه کند.

وی خواستار معافیت مالیاتی تعاونی مرزنشین استان شد و افزود: از دولت  تقاضا داریم این تعاونی های مشمول معافیت قرارگرفته تا بتوانند فعالیت تجاری خود را را رونق دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

واحد‌هایی که مشاهده می‌کنید، در کابل و در مناطق اعیان‌نشین این شهر است. قیمت این واحدها، با متراژ‌های نسبتا بالا، حدودا ۹ میلیارد تومان می‌باشد، که فاصله بسیار زیادی با خانه‌های ایران (تهران) دارد.

منبع: خبر آنلاین

tags # قیمت مسکن سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • دلیل اعتراض طلافروشان به پرداخت مالیات/ طلافروشان عامل تورم اند؟
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت