Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ابوذری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به ایام‌الله دهه فجر و راه‌اندازی کاروان خدمت توسط بسیج سازندگی سپاه شاهرود در روستا‌های این شهرستان اظهار کرد: کاروان خدمت با شعار همت و تلاش، محبت و آبادانی به مدت چهار روز در روستا‌های قلعه‌نو خالصه، امین‌آباد، حسین‌آباد و محله‌های اسلامی شهرک شهید بهشتی و ولیعصر (عج) شاهرود، هشت پروژه عمرانی را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در روز نخست، کاروان خدمت یک خانه روستایی را در امین‌آباد با حضور فرماندهی سپاه شهرستان افتتاح و یک باب منزل یکی از نیازمندان روستا را عایق‌کاری کرد.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: در ادامه، کاروان خدمت به روستای حسین‌آباد اعزام و دیوارچینی حیاط یک منزل مادر تنها در این روستا در دستور کار است.
ابوذری ادامه داد: رنگ‌آمیزی و زیباسازی یک واحد آموزشی در این روستا از دیگر برنامه‌های کاروان خدمت است.
وی اضافه کرد: دیوارچینی و عایق‌کاری و کاشی‌کاری دو باب منزل مسکونی، بهسازی یک منزل مسکونی بانوی سرپرست خانوار در محله‌های اسلامی از دیگر برنامه‌هاست.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه شاهرود با اشاره به توزیع ۲۵۰ بسته حمایتی به خانواده‌های نیازمند این روستا‌ها و محله‌های اسلامی بیان کرد: تاکنون دو مرحله کاروان خدمت در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ و آذرماه سال ۱۳۹۶ برگزار شد که در مرحله اول در روستای گلستان بخش بسطام و مرحله دوم اردوی ۱۴ روزه به مناطق زلزله‌زده غرب کشور و انجام ساخت ۱۵۴ سکوی کانکس در این منطقه انجام شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  •  کاوش در «فلک‌الافلاک»/ قدمت ۵ هزارساله سکونت انسان در این عرصه
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران