Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@11:35:09 GMT

نکته های جالب از بازی صنعت نفت برابر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۵۴۸۵

نکته های جالب از بازی صنعت نفت برابر پرسپولیس

دیدار این دو تیم صنعت نفت و پرسپولیس اتفاقات ریز و درشتی در زمین مسابقه و خارج از میدان داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس به راحتی از سد صنعت نفت آبادان گذشت و یک گام دیگر به قهرمانی لیگ نزدیک تر شد. حال آن ها بیش از هر زمان دیگری با تیم دوم جدول اختلاف دارند و هیچ بعید نیست پیش از سال ۹۷ قهرمانی را جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال اتفاقات ویژه این دیدار مهیج را از نگاهی دیگر بررسی میکنیم.

۱) پرسپولیس هیچ هواداری در ورزشگاه تختی نداشت! این ادعای مسئولان آبادانی بود که تقریبا غیر ممکن است چرا که هر تیمی در هر نقطه ای از دنیا، حتی اگر هوادار هم نداشته باشد، چند نفر از هواداران را همراه با خود می برند و پرسپولیسی ها نیز این کار را کرده بودند؛ اما به نظر می رسد مانع از ورود آن ها به جایگاه تیم میهمان شدند. این اتفاق در بازی با استقلال هم رخ داد و آن هم در حالی که سرخابی ها در آبادان و جنوب کشور هواداران زیادی دارند.

۲) گل اول سرخ دومین گل فصل پرسپولیس در دقیقه ۱۳ بود. اولی را علی علیپور در بازی با پیکان به ثمر رسانده بود و حالا احمدزاده بار دیگر در این دقیقه برای پرسپولیس گل زد.

۳) سپاهان با ۶۷ امتیاز قاطع ترین قهرمان لیگ بوده است. حال پرسپولیس با پیروزی مقابل صنعت نفت، میانگین امتیازی خود را به ۲٫۳ امتیاز در هر بازی رساند و اگر آن ها بتوانند این روند را حفظ کنند، حداقل ۱۶ امتیاز تا پایان فصل خواهند گرفت و ۷۰ امتیازی خواهند شد. نکته جالب این که سپاهان در لیگ ۱۸ تیمی به این رکورد رسیده بود.

۴) محسن مسلمان برای دومین بازی متوالی روی نیمکت نشست و جانشین او درخشید. احمدزاده در بازی با سپاهان روی گل اول تاثیر گذار بود و گل دوم را هم به ثمر رساند و در بازی با صنعت هم موفق به گلزنی شد.

۵) هواداران تیم نفت آبادان بنرهای متعددی را علیه علیرضا فغانی داور بازی با استقلال و همچنین عادل فردوسی پور و برنامه نود به ورزشگاه برده بودند و شعارهای متعددی نیز علیه این دو سر می دادند.

۶) با پیروزی پرسپولیس مقابل نفت، اختلاف امتیاز با استقلال موقتا به ۲۲ رسید و در صورتی که استقلال موفق به پیروزی مقابل سپیدرود نشود، شاگردان شفر شانس قهرمانی را از دست خواهند داد. هم اکنون تیم های رده ششم به پایین در هیچ صورتی نمی توانند قهرمان شوند.

۷) این پنجمین پیروزی سه گله پرسپولیس در لیگ هفدهم بود. آن ها نفت تهران، گسترش فولاد، استقلال خوزستان و پیکان را با این تعداد گل شکست دادند.

۸) پیش از این بازی، پرسپولیس ۲۹ امتیاز در ۱۱ بازی خارج از خانه کسب کرده بود و حال آن ها با کسب ۳۲ امتیاز در ۱۲ بازی و ثبت میانگین ۲٫۶ امتیاز در هر مسابقه، رکوردی جاودانه به ثبت رسانده اند.

۹) سیدجلال حسینی در این بازی کارت گرفت و با سه کارته شدن، بازی بعدی سرخ ها را از دست داد. کاربران پرسپولیسی شبکه های اجتماعی با بیان این نکته که حضور سیدجلال در دربی قطعی شد، نسبت به سه کارته شدنش، ابراز خشنودی کردند. در عین حال هواداران استقلال با عمدی دانستن این اخطار، آن را شایسته برخورد می دانند.

۱۰) علی علیپور به میانگین ۱ گل در بازی های خارج از خانه نزدیک شده است. او تاکنون در ۱۲ بازی ۱۱ گل زده و با حفظ روند فعلی می تواند رکوردزنی کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم

طرفداری | مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

شایان مصلح درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن به تسنیم گفت:

در نیم‌فصل دوم نتایج آنطور که می‌خواستیم پیش‌ نرفت و روی دور باخت و مساوی بودیم و این در حالی است که در نیم‌فصل اول حتی در رده دوم جدول هم قرار گرفته بودیم. شرایط برای ما ناراحت‌کننده بود، ولی خوشبختانه برد مقابل تراکتور و آلومینیوم وضعیت‌مان را بهتر کرد و فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل سپاهان هم بازنده نباشیم.

وی راجع به دیدار تیمش برابر تراکتور در جام حذفی خاطر نشان کرد:

ما همانطور که لیگ برتر را جدی گرفته‌ایم بدون شک در جام حذفی هم با تمام انگیزه بازی خواهیم کرد، چون می‌توانیم با انجام پنج یا شش بازی قهرمان شویم و به آسیا راه پیدا کنیم. ما تراکتور را رفت و برگشت در لیگ برتر شکست دادیم و طبیعتاً آنها دنبال انتقام هستند و بعد از تغییر در کادر فنی انگیزه زیادی دارند. ما بازی سختی داریم، ولی می‌خواهیم برد مقابل تراکتور را تکرار کنیم.

مصلح در مورد اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد:

اول فصل فکر می‌کردم سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد و اکثر فوتبالی‌ها نیز چنین تصوری داشته‌اند، ولی نمی‌دانم چرا شرایط آنها در ادامه تغییر کرد. الان هم پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی هستند و کار این دو تیم در شش بازی آخر اصلاً آسان نیست. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم کدام تیم قهرمان می‌شود، چون هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. ما هم باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است در این تیم بماند یا خیر، گفت:

قرارداد من در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و خوشحالم که از لحاظ آماری بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم. من در ذوب‌آهن آرامش دارم و طبیعتاً اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم بمانم. در ذوب‌آهن حاشیه و جنجال نمی‌بینید و بازیکن با تمرکز کارش را انجام می‌دهد. حالا باید دید در پایان فصل شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی