Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت از برگزاری برنامه «تورگشت انقلاب» در قالب اردو ویژه نوجوانان ۱۰ تا ۱۸ سال و جوانان ۱۹ تا ۲۵ سال در ایام الله دهه فجر خبر داد.

ابراهیم عمرانی، مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت‌ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان گفت: خانه انقلاب اسلامی و ولایت با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به برگزاری برنامه «تورگشت انقلاب» در قالب اردو ویژه نوجوانان 10 تا 18 سال و جوانان 19 تا 25 سال اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به برگزاری تورگشت انقلاب همراه با آغاز دهه فجر گفت: هدف اصلی از برگزاری این تورها تبیین دشمن‌شناسی به دانش‌آموزان است، به عبارتی ما به افراد شرکت‌کننده در تور نشان می‌دهیم که دشمن‌شناسی مربوط به امروز نبوده و سابقه طولانی به عمر مشروطه دارد.

 

عمرانی از برگزاری این تور از ساعت ۸ تا ۱۷ و با سفر به خانه مشروطه اشاره کرد و افزود: بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با خانه مشروطه از وقایع تاریخی آن زمان نیز آگاه شده و با حضور در نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های موجود در این خانه حوادث و رویدادهای دوران مشروطه را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

 

خانه انقلاب اسلامی و آشنایی با جنگ نرم

وی ادامه داد: دومین مکان برای این تور خانه انقلاب اسلامی است که بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با کارگاه‌های موجود در این مکان در بخش کارگاهی با موضوع فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای نیز شرکت کرده و با مباحث داغ آشنا می‌شود.

 

بنیاد مهدویت و آشنایی با فرقه‌های انحرافی

مدیر خانه‌انقلاب اسلامی و ولایت به نمایشگاه واقع در بنیاد مهدویت اشاره کرد و اظهار داشت: بازدید از این نمایشگاه در بخش بعدی برنامه‌ها قرار دارد، دانش‌آموزان در این مکان با فرقه‌های مختلف انحرافی و هجمه‌های آخر الزمان آشنا می‌شوند و به بحث و  تبادل نظر می‌پردازند.

 

بازدید از گلستان شهدا و آشنایی با شهدا

وی با اشاره به مرحله پایانی این تور که بازدید از گلستان شهدا است، خاطرنشان کرد: در این بخش دانش‌آموزان با شهدا و چگونگی نفوذ دشمنان به خاک وطن و همچنین زندگی شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای حرم و حتی مدافعان هسته‌ای آشنا می‌شوند.

 

پژوهشگاه رویان و اقتصاد مقاومتی

عمرانی به بازدید از پژوهشکده رویان به عنوان مرکز توانمند ایران و یکی از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان در این بخش ضمن بازدید از مرکز رویان با فشارهای اقتصادی و تحریم‌های علمی وارد شده به کشور و چگونگی گسترش مرکز رویان آشنا خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه این تور ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم در نظر گرفته شده است، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در تورگشت انقلاب می‌توانند به سایت  khanehenghelab.com مراجعه کرده و یا با شماره ۳۳۳۸۷۵۳۵ تماس حاصل کنند.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان قبل از انقلاب

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان در زمان قبل از انقلاب»، «این آقا معلم هر روز دانش آموزانش را به مدرسه می برد»، « توسط دانش‌آموز؛ موشکش چه بُردی داره!»، «ماجرای این ضرب‌المثل‌های بامزه از چه قرار است؟»، «در هر سنی به چه میزان پروتئین نیاز داریم؟ کمبود پروتئین و اثرات زیانبار آن»، «اگه خیلی حواست جمعه سه تفاوت دو عکس ظاهراً مشابه رو پیدا کن»، «آسونترین کوکو رو اینطوری درست کن؛ یه کوکوی جدید و خوشمزه»، «11 آلاینده‌ی مخفی در خانه که سلامت خانواده را به خطر می‌اندازد»،  را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان در زمان قبل از انقلاب

این آقا معلم هر روز دانش آموزانش را به مدرسه می برد

برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳؛ آغاز امتحانات از ۲۹ اردیبهشت ماه

عبور دانش آموزان از روی پل معلق و خطرناک برای رسیدن به مدرسه

اگه مثل یه تک تیرانداز تیزبینی، در 7 ثانیه خودرو زرد رو پیدا کن

فیلم آزمایش یک موشک در مدرسه توسط دانش‌آموز؛ موشکش چه بُردی داره!

ماجرای این ضرب‌المثل‌های بامزه از چه قرار است؟

در هر سنی به چه میزان پروتئین نیاز داریم؟ کمبود پروتئین و اثرات زیانبار آن

اگه خیلی حواست جمعه سه تفاوت دو عکس ظاهراً مشابه رو پیدا کن

آسونترین کوکو رو اینطوری درست کن؛ یه کوکوی جدید و خوشمزه

11 آلاینده‌ی مخفی در خانه که سلامت خانواده را به خطر می‌اندازد

 

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان قبل از انقلاب
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان