Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در سفر یک‌روزه خود به استان مرکزی با حضور در شهرستان زرندیه واحد تولیدی پتروپاک مشرق‌زمین در این شهرستان را افتتاح کرد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از زرندیه، محمد شریعتمداری صبح امروز در سفر یک‌روزه خود به استان مرکزی در شهرستان زرندیه حضور یافته و واحد تولیدی پتروپاک مشرق‌زمین را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد تولیدی که محصول آن پلی استایرن معمولی و مقاوم است به‌عنوان بزرگترین واحد تولیدی پلی استایرن در خاورمیانه به شمار می‌رود.

واحد تولیدی پتروپاک مشرق زمین در مدت کمتر از دو سال با صرف اعتبار شخصی یک‌هزار و 500 میلیارد ریال و با اشتغالزایی حدود 100 نفر در فاز نخست امروز به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 4 و نیم هکتار و با زیربنای 25 هزار متر مربع احداث شده است.

وزیر صنعت، حضور در زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خمین و ادای احترام به مقام شامخ امام شهیدان و بازدید از بیت تاریخی امام راحل(ره) را هم امروز در برنامه‌های خود دارد.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی یکی دیگر از برنامه‌های وزیر صنعت در سفر به استان مرکزی است که در جریان سفر یک روزه شریعتمداری به استان مرکزی انجام می‌شود و وی در این سفر با آیت الله دری نجف‌آبادی دیدار و گفت‌و‌گو خواهد کرد.

بازدید از شهرک صنعتی شهید بابایی شهرستان شازند، واحد تولیدی کیمیاگران امروز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت به استان مرکزی به شمار می‌رود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی حضور می‌یابد پس از این شریعتمداری در نشست  با اصحاب رسانه حضور خواهد یافت و به سوالات آنها پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/ ت

R41371/P1336/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟

صبح امروز قرار بود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد که این اتفاق رخ نداد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، یکی از دستورکارهای صبح امروز سه شنبه (28 فروردین) صحن علنی مجلس شورای اسلامی سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

اما این اتفاق صبح امروز در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار نگرفته است؛ از این رو با پیگیری های خبرنگار تسنیم از اعضای هیئت رئیسه مجلس، گویا نماینده سوال کننده از وزیر کار سوال خود را پس گرفته است.

لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • موانع مشارکت مردم در اقتصاد باید رفع شود/ واحد‌های تولیدی با مشکلات تأمین ارز و نقدینگی مواجه اند؛ بانک مرکزی برای این وضعیت تدبیری بیندیشد
  • افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه در زاهدان با حضور وزیر کشور