Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@11:52:23 GMT

بارش برف و باران در ۷ استان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۵۶۰۲

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۷ استان کشور خبرداد.

به گزارش میزان،  محمد اصغری گفت: امروز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه شاهد بارش برف و باران در آسمان ۷ استان کشور خواهیم بود.

وی افزود: به این ترتیب امروز شاهد بارش باران و برف در استان‌های خراسان شمالی، سمنان، اصفهان، گلستان، تهران، یزد و کرمان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ارتفاعات برخی از این استان ها بارش برف و در سایر استان ها بارش باران گزارش شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش دما در برخی از نقاط کشور خاطرنشان کرد: از امروز پنجشنبه شاهد کاهش دمای هوا در برخی از نقاط کشور خواهیم بود و این کاهش دما به ۵ درجه سانتی گراد می‌رسد.

اصغری از ورود امواج ناپایدار تراز میانی جو به آسمان کشور خبرداد و اظهار کرد: به علت گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو از روز گذشته به آسمان کشور، ابرناکی در بسیاری از استان‌ها طی امروز دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به بارش پراکنده باران در شهر تهران تصریح کرد: هوای شهر تهران امروز ابری است و در برخی از نقاط شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود. هوای تهران امروز در سردترین حالت به ۴ درجه سانتی گراد می‌رسد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در شمال غرب غرب سواحل دریای خزر شمال شرق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین البرز تهران سمنان دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی نقاط جنوب مرکز و شرق کشور ابرناکی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

براساس این گزارش، این شرایط چهارشنبه برای شمال غرب سواحل دریای خزر شمال شرق ارتفاعات البرز، برخی نقاط استان‌های فارس کرمان و ارتفاعات زاگرس جنوبی و پنجشنبه برای سواحل دریای خزر شمال شرق و ارتفاعات البرز پیش بینی می‌شود. همچنین پنجشنبه برای شمال غرب و شرق کشور نیز افزایش ابر رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین فردا در نیمه شرقی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، پنجشنبه در نیمه شرقی کشور و طی روزهای جمعه (۲۱ اردیبهشت) و شنبه (۲۲ اردیبهشت) در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

لازم به ذکر است؛ پنجشنبه شدت بارش در استان‌های مازندران و خراسان رضوی بوده و در این روز کاهش محسوس دما برای شمال شرق به ویژه خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

جمعه و شنبه برای اکثر نقاط کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود. طی این دو روز فقط در برخی نقاط شمال غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

کد خبر 6099453 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟