Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@07:04:38 GMT

برانکو: قدم بزرگی برای قهرمانی برداشتیم

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۵۷۰۴

برانکو: قدم بزرگی برای قهرمانی برداشتیم

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: از نحوه بازی و کسب این پیروزی بسیار خوشحالم. ما احترام زیادی به صنعت نفت می‌گذاریم. پارسال به این تیم باختیم و امسال هم در جام حذفی ما را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت نفت تیمی است که سخت می‌بازد. به خاطر این برد یک تبریک ویژه به هواداران‌مان می‌گویم. این بهترین پیش‌بازی برای شروع لیگ قهرمانان است.

او ادامه داد: ما قدم بزرگی برای قهرمانی در این فصل برداشتیم. طبیعی است که در بازی‌های بعدی هم به دنبال همین شیوه بازی و کسب سه امتیاز باشیم. یک تبریک خاص هم به بازیکنانم به خاطر بازی خوب‌شان و این پیروزی می‌گویم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به فشرده بودن بازی‌های صنعت نفت پیش‌بینی این بازی راحت را کرده بود یا خیر بیان کرد: دوباره می‌گویم که ما به صنعت نفت احترام گذاشتیم. نمی‌خواهم بگویم آن‌ها بد بازی کردند بلکه ما خوب بازی کردیم. ما در تهران هم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم. در جام حذفی هم همین طور. اما آن‌ها شانس‌شان در ضربات پنالتی بیشتر از ما بود.

او اضافه کرد: از این به بعد برنامه کاری ما بسیار فشرده خواهد بود. مانند گذشته که هر ۴ روز یک بار مسابقه می‌دادیم. ما نیمکت خیلی خوبی داریم. از بازگشت کامیابی‌نیا خوشحالیم چرا که تک تک بازیکنان برای ما بسیار ارزشمندند.

برانکو در مورد شناختش ازصنعت نفت آبادان هم گفت: ما هر تیمی را آنالیز می‌کنیم و این مختص به صنعت نفت آبادان نیست. بازی‌های قبلی این تیم را نگاه کردیم اما پرسپولیس فقط به دنبال تغییر در فلسفه خودش است. ما بعد از هر بازی نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان‌مان نشان می‌دهیم اما در نهایت این بازیکنان هستند که نتایج را در زمین رقم می‌زنند. با توجه به اینکه پرسپولیس قهرمان ایران است فرقی ندارد که ما در خانه بازی می‌کنیم یا بیرون. هرگز خودمان را با حریف تطبیق نخواهیم داد اما به هر حریفی احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی نکردن مسلمان نیز اظهار کرد: من تصمیم گرفتم که این بازیکنان را اضافه کنم. سیامک نعمتی را هم داریم که بازی‌های خوبی برای ما انجام داده است. ما برای انتخاب بازیکن گزینه‌های زیادی داریم.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند

به گزارش همشهری آنلاین سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.
مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 847172 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود