Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@21:50:27 GMT

بزرگ‌ترين پشيماني‎هاي ستاره‌هاي هاليوود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۵۸۲۷

بزرگ‌ترين پشيماني‎هاي ستاره‌هاي هاليوود

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از پرديس بختياري: شايد دنياي ستاره هاي هاليوود از نظر شما بي عيب و نقص باشد اما آنها هم گاهي احساس پشيماني مي کنند، به خصوص از رابطه هايي که در گذشته خود داشته اند. بدترين حالت اين است که اين حس پشيماني سالها گريبان مان را بگيرد و بر ديگر تجربه هاي زندگي مان نيز تاثير بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخي از ستاره ها به خاطر انتخاب هايي که در گذشته در مورد رابطه عاطفي شان کرده اند، پشيمان اند. اگر شما هم دوست داريد بدانيد که بزرگ ترين پشيماني آنها چيست، در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.
جدايي کريس جنر از رابرت کارداشيان

کريس جنر از اين که احساسات واقعي اش را براي تمام مردم جهان بيان کند، هراسي ندارد. دوربين خبرنگاران هر لحظه زندگي او را ثبت مي کند، اما آنچه ما مي بينيم تنها ظاهر است. آيا با نگاهي به زندگي کريس جنر مي توانيم به احساسات دروني او پي ببريم؟ خير.
يکي از بزرگ ترين پشيماني هاي کريس، اتفاقاتي ست که ميان او و پدر فرزندانش، رابرت کارداشيان افتاده است. او از جدايي اش با همسر قبلي خود، بسيار ناراحت و غمگين است اما خودش را دلداري مي دهد. او در مصاحبه اي گفت: «طلاقم از رابرت يکي از بزرگ ترين پشيماني هاي زندگي من است اما با خودم مي گويم اگر از او جدا نمي شدم، کندال و کايلي را نداشتم.» در واقع او با حضور فرزندانش، عدم حضور همسر قبلي اش را التيام مي دهد.
جدايي جنيفر لوپز از مارک آنتوني

اينطور به نظر مي رسد که ازدواج و طلاق در دنياي هاليوود اهميت چنداني ندارد، به طوري که برخي از ستاره ها چندين بار ازدواج مي کنند و خيلي ساده هم جدا مي شوند. اما اين موضوع براي همه ستاره ها صادق نيست. هر چه باشد آنها هم مانند ما ممکن است دلشان بشکند يا حتي پيش يک نفر گير کند. به عنوان مثال جنيفر لوپز هنوز هم حسرت رابطه اش با مارک آنتوني را مي کشد و اعتراف مي کند که جدايي آنها قلب اش را شکسته است.
او در مصاحبه اي با مجله « PEOPLE» گفت: «بزرگ ترين نااميدي زندگي ام را زماني تجربه کردم که از مارک جدا شدم.» مارک آنتوني همسر سوم او و پدر فرزندش بود، به همين دليل او دوست نداشت که رابطه شان هيچوقت به پايان برسد.
خيانت جي زي به بيانسه

آيا مي توانيد حدس بزنيد که بزرگ ترين پشيماني جي زي در زندگي اش چيست؟ رابطه او با همسرش، بيانسه، هميشه مورد توجه مردم و خبرنگاران است. در سال 2017، جي زي در مصاحبه اي اعتراف کرد که به بيانسه خيانت کرده اما از صميم قلب از اين کارش پشيمان است. به گفته او: «سخت ترين حالت زماني است که باعث درد و رنجي کسي مي شوي. در آن زمان بايد با خودت و کاري که کرده اي کنار بيايي.» او گفت که پس از خيانت، چقدر برايش سخت بود تا بتواند با همسرش ارتباط برقرار کند و اين يکي از بزرگ ترين پشيماني هاي زندگي اش است.
ازدواج زود هنگام نيکول کيدمن

نيکول کيدمن با عشق زندگي اش، کيث اربن ازدواج کرد اما همچنان از ازدواج اولش با تام کروز احساس پشيماني مي کند. او در سال 1990، در حالي که تنها 23 سال سن داشت، ازدواج کرد و معتقد است که در آن سن قدرت تجزيه و تحليل مسائل را نداشته است. او در سن 27 سالگي صاحب 2 فرزند بود که به نظرش يکي از بزرگ ترين اشتباهات زندگي اش را مرتکب شد. اگر چه او ازدواجش با تام کروز پشيمان نيست اما از سن ازدواج اش به شدت پشيمان است.
جنجال جدايي کالوين هريس و تيلور سوئيفت

جدايي کالوين هريس و تيلور سوئيفت جنجال آفريد و تا هفته ها تيتر مجلات شد. کالوين هريس، از اين جهت که با تيلور سوئيفت وارد رابطه شد، پشيمان نيست، بلکه او از جنجالي که از جدايي آنها در توييتر به راه افتاد، پشيمان است، اين که چرا تلاش بيشتري براي کنترل هوادارانش نکرد. او در اين مورد مي گويد: «هر دوي ما متوجه شديم که اين رابطه به نفع ما نيست، به همين دليل به آن خاتمه داديم. اما مردم اين را درک نمي کنند.»
توجه نکردن جيمز فرانکو به نامزدش

پشيماني جيمز فرانکو کمي با ديگران فرق دارد. او نه از رابطه يا شخص خاصي، بلکه از عمل خودش پشيمان است. او اعتراف مي کند که سالها قبل، در مورد نامزدش کوتاهي کرده است. جيمز به ديگران توصيه مي کند که در مواقع ضروري، هر کاري که از دست تان بر مي آيد براي کسي که دوست اش داريد انجام دهيد.
او مي گويد: «زماني که نامزدم به خاطر من به نيويورک آمد، من به شدت سرم شلوغ بود به طوري که هيچ توجهي به او نکردم. زماني که او وارد خانه ام شد، گربه ام روي صورت او چنگ انداخت ولي از آنجا که من سرم شلوغ بود، از همکارم خواستم تا او را به بيمارستان ببرد. از آن روز به بعد به شدت از کاري که بايد مي کردم و نکردم، پشيمانم.»
خيانت کريستن استوارت به رابرت پتينسون

زماني که صحبت از خيانتکاران هاليوود به ميان مي آيد، اول از همه به ياد مردان هاليوودي مي افتيم اما در رابطه رابرت پتينسون و کريستن استوارت چطور؟ در واقع اين کريستن استوارت بود که به رابرت پتينسون خيانت کرد. او با روپرت سندرز، کارگردان فيلم، وارد رابطه شد و قلب رابرت را شکست اما خيلي زود از کاري که کرد پشيمان شد.
او در اين مورد مي گويد: «من با اين کارم نه تنها رابرت، بلکه تمام اطرافيانم را از خودم راندم. در واقع اين رفتار تمام زندگي مرا تحت تاثير قرار داد. من رابرت را دوست دارم و واقعا از کاري که کردم پشيمانم.» اگر چه رابطه آنها هيچگاه مانند قبل نشد اما همين حس پشيماني کريستن برايش کافي است.
ازدواج برتني اسپيرز با کوين فردرلين

ازدواج برتني اسپيرز با کوين فردرلين، نه تنها از نظر هواداران بريتني، بلکه از نظر خود او نيز اشتباه محض بوده است. بريتني از کوين صاحب 2 فرزند است اما ازدواج آنها عاقبت خوبي نداشت. پس از جدايي، بريتني سالهاي بدي را پشت سر گذاشت.
او مادري بود که بايد از فرزندانش مراقبت مي کرد و در عين حال از افسردگي نيز رنج مي برد. اما خوشبختانه توانست خودش را بار ديگر پيدا کند. او هميشه اعتراف مي کند که از ازدواج اش با کوين پشيمان است: «ازدواج من با کوين اشتباه بود. من به جاي اين که با قلبم جلو روم و فردي را انتخاب کنم که شادم کند، به گزينه هاي ديگري توجه کردم.»
ازدواج کيم کارداشيان با کانيه وست

کيم کارداشيان در حال حاضر يکي از مشهورترين و خبرسازترين ستاره هاي جهان است. بسياري از کارهاي او موجب انتقاد منفي شديد و برخي هم مورد تحسين اطرافيان و طرفدارانش قرار گرفته است. کيم معتقد است که بايد از اشتباهات گذشته درس گرفت. به عنوان مثال او در مورد ازدواجش با کانيه وست مي گويد: «از اين که زودتر با اين فرد ازدواج نکردم، پشيمانم. من کانيه را قبل از ازدواج اولم مي شناختم. در واقع من با ازدواجم با فرد ديگري، دل او را شکستم. اما حال که به او جواب مثبت دادم خوشحالم، فقط کاش زودتر اين کار را مي کردم.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE

رومن رینز، قهرمان سابق کمربند آندیسپیوتد WWE به پروژه‌ای خارج از دنیای کشتی کچ مشغول است.

رومن رینز با شکست برابر کودی رودز در شب دوم رسلمنیا 40 کمربند خود را پس از نزدیک به 4 سال واگذار کرد. او اکنون در مرخصی از WWE به سر می‌برد و به نظر مدت زمان دوری او از رینگ کشتی کچ چند ماهی طول خواهد کشید.

طرفداری | رومن رینز در حال حاضر مشغول به کار در پروژه‌ای سینمایی به همراه بازیگر و خواننده محبوب آمریکایی ککه پالمر، ادی مورفی و پیت دیویدسون بوده و طبق شنیده‌ها این پروژه برای ساخت یک فیلم کمدی است. رینز از نظر بسیاری بزرگترین ستاره منفور در دوران جدید WWE به شمار می‌آید. برای 4 سال او قدرتمندترین ستاره کمپانی بود و سرانجام در شب دوم رسلمنیا 40 بود که سلطنت او به دست کودی رودز به پایان رسید.

به دنبال این شکست رومن رینز با ارسال ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از آماده سازی خود برای یک شروع تازه پس از سوگواری بابت این شکست خبر داد. جای خالی او از همین حالا در برنامه‌های WWE حس می‌شود و هوادران مشتاق به بازگشت او هستند. هواداران زیادی انتظار دارند که این بار بازگشت رومن رینز در قالب یک کاراکتر محبوب (FACE) انجام پذیرد و رئیس قبیله با سولو سیکوا و نسخه جدید بلادلاین او وارد درگیری شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آدینه با داستان/ مرد خیلی پیر با بال‌های خیلی بزرگ
  • خاطره جالب محمد بحرانی از ۳۰۰۰ تومان پدر بزرگ که زندگی اش را تغییر داد (فیلم)
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!