Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - رئيس هيات وزنه برداري سيستان و بلوچستان گفت: امير نارويي وزنه بردار اين استان در رقابت هاي قهرماني کشور انتخابي تيم ملي مدال طلا را کسب کرد.

محمد اسحاق نارويي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين دوره از رقابت ها از 18 تا 20 بهمن ماه در اهواز در حال برگزاري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: نارويي در اين دوره از رقابت در وزن 56 کيلوگرم شرکت کرده بود که موفق به کسب اين موفقيت براي سيستان و بلوچستان شد.
رئيس هيات وزنه برداري سيستان و بلوچستان گفت: وزنه برداري به عنوان يک رشته پرطرفدار در اين استان زمينه جذب افزون بر 300 ورزشکار را فراهم کرده است.
به گزارش ايرنا افزون بر 70 هزار ورزشکار سازمان يافته در قالب حدود 50 هيات استاني و 500 هيات شهرستاني هم اينک در سيستان و بلوچستان مشغول فعاليت هستند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهاني **انتشاردهنده: اکبر نوري
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامي «اخبار ايرنا سيستان و بلوچستان» دنبال کنيد. @irnazahedan
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد

 علیزاده، با اشاره به اینکه بالاترین میزان تولید را در این کارخانه داریم، گفت: روزانه ۱۶۷ هزار، ماهیانه ۵ میلیون پاکت و سالانه بیش از ۶۰ میلیون پاکت برای سیمان تولیدی استان تولید می‌شود.
 
 علیزاده با بیان اینکه تنوع تولید داریم تصریح کرد: در این کارخانه از کیسه‌های ۳۵ سانتی تا ۹۰ سانتی را تولید می‌کنیم و با دانش متخصصین و تغییراتی که در دستگاه‌ها انجام شده انواع تولیدات کیسه سیمان، کیسه رافیان و کیسه حبوبات را تولید می‌کنیم.
 
 مدیرعامل این کارخانه خاطرنشان کرد: باهمت جوانان و نیروهای متخصصان بومی تحریم‌ها علیه کشورمان هم نتوانست چرخ‌های این شرکت را از حرکت باز دارد به‌طوری‌که یک سری قطعات در این مجموعه توسط متخصصین ما مهندسی معکوس و بومی‌سازی شده است و در حال حاضر ماشین‌آلات این کارخانه بیش از هفت سال به نحو احسن با ماکسیمم تولید کار می‌کنند .
 
 با توجه به بخش صنعت در سیستان و بلوچستان که از جوان‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود علاوه بر بهره‌گیری از فرصت مناسب اشتغال، سرمایه‌گذارانی که در این استان سرمایه‌گذاری می‌کنند می‌توانند از بازده خوب سرمایه‌هایشان برخوردار شوند.
 
 چرخ صنایع سیستان و بلوچستان و رفع موانع پیشروی صنعتگران و فعالان عرصه صنعت این استان با توجه به نقش مؤثر آنان در رونق و آبادانی منطقه نیازمند عزم ملی و حمایت دولت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود