Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: مشکلات نوبت دهی غیر حضوری مراکز درمانی این استان در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری صبح پنج شنبه در بازدید از مراکز درمانی اردبیل تصریح کرد: پیش از نوبت دهی غیر حضوری، نوبت دهی صرفا با مراجعه بیمار به مرکز درمانی انجام می شود.

وی افزود: این موضوع انتقاد ساکنان شهرستان ها را به دنبال داشت و به دلیل اینکه نوبت ویزیت پزشکان در زمان کوتاهی به پایان می رسید برخی شهروندان ساکن در شهرستان ها قادر به نوبت گیری نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد: برخی مشکلات مطرح شده در خصوص زمان محدود نوبت گیری غیر حضوری و اینترنتی در حال بررسی است.

اخوان اکبری ادامه داد: از جمله بعد از انعکاس مشکلات کلینیک کوثر، وضعیت نوبت دهی بهبود یافته است و با این وجود برخی گله مندی ها در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه در نوبت گیری فرد متقاضی باید آدرس دانشگاه علوم پزشکی استان را مستقیما در آدرس بار وارد کند، تصریح کرد: در برخی رشته ها نیز نوبت گیری به مراتب بیشتر است و با ترافیک مراجعه مواجه می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید به اینکه بار مراجعه به مراکز درمانی دولتی رو به افزایش است، افزود: انتظار می رود خود شهروندان نیز با صبوری در نوبت گیری غیر حضوری مشارکت کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فیروزکوه با حضور در شهرک صنعتی قدیم این شهرستان، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در این شهرک را بررسی کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران