Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@17:49:40 GMT

عکس/ وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۶۲۷۵

روز گذشته مراسم وداع با پیکر مطهر بیش از 100 شهید گمنام تازه تفحص شده در معراج شهدا برگزار شد. همزمان با ایام فاطمیه(س) پیکرهای مطهر شهدای گمنام در 110 نقطه از کشور تشییع و تدفین خواهد شد.

وداع با شهدایی که گمنام ماندند. راز و نیاز با شهیدان گمنام دعا و مناجات در جوار پیکر مطهر شهدا حضور مردم در مراسم وداع با شهدای گمنام شهدایی که به حضرت اباعبدالله الحسین اقتدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گریه بر پیکر مطهر شهدا پیکرهای مطهر شهدای گمنام پیکرهای مطهر شهدای گمنام راز و نیاز جوانان در کنار پیکر مطهر شهدا دلنوشته هایی که بر روی تابوت شهدا مینویسند. راز و نیاز در کنار شهدا وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام برای شهدا گل می آوریم به این امید این که مورد شفاعتشان قرار بگیریم. وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام شهید ابراهیم هادی: همه اجرها در گمنامی است. وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام جوانان مومن در مراسم وداع با شهدای گمنام وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ کشف پیکر ۳۵ شهدا در محوطه بیمارستان الناصر خان یونس

ابوسلیمان، مدیر سازمان امدادرسانی در خان‌یونس به سی‌ان‌ان گفت که با کشف پیکر این شهدا تعداد شهدای کشف شده به ۳۱۰ تن در محوطه این بیمارستان افزایش یافت.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ کشف پیکر ۳۵ شهدا در محوطه بیمارستان الناصر خان یونس
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر
  • شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • جنایت هولناک در غزه؛ وجود پیکرهای 700 شهید فلسطینی در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر