Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@02:21:32 GMT

قطع Aviate لانچر یاهو تا یک ماه دیگر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۶۲۷۶

قطع Aviate لانچر یاهو تا یک ماه دیگر

یاهو از تاریخ ۸ مارس برابر با ۱۷ اسفند ماه شمسی، یاهو پشتیبانی و ارائه به‌روزرسانی برای لانچر Aviate را متوقف خواهد کرد.

ایران آنلاین /به نقل از Phonearena  ، شرکت یاهو  با انتشار یک پست وبلاگی، این موضوع را به اطلاع عموم کاربران رسانده و از طرفداران لانچر برای پشتیبانی از آن در این سال ها تشکر و قدردانی به عمل آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته گفته می شود توقف پشتیبانی از Aviate Launcher با توجه به آپدیت های دیر به دیر آن اصلا موضوع غافلگیر کننده ای نیست، چرا که آخرین به‌روزرسانی که برای این اپلیکیشن منتشر شده به ماه می سال ۲۰۱۷ بر می گردد که از بی توجهی یاهو به این لانچر حکایت می کند.

Aviate Launcher در سال ۲۰۱۳ و با سرمایه اولیه ای بالغ بر ۱/۸ میلیون دلار آغاز به کار کرد. یاهو یک سال بعد، این لانچر و تمام توسعه دهندگانش را با هزینه ای ۸۰ میلیون دلاری به خدمت خود درآورد اما در نهایت به خاطر تنظیمات اندک شخصی سازی و محدودیت ها نسبت به لانچرهای رقیب، نتوانست آن را به لانچر موفقی در بازار لانچرهای اندرویدی تبدیل کند.

البته همچنان می توان از آن استفاده کرد اما دیگر هیچ محتوای جدیدی در پخش Smart Stream مشاهده نخواهد شد.

/دیجیاتو

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان توضیحاتی ارایه کرد.

ایلنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.

وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896260

دیگر خبرها

  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان
  • فرودگاه های کرمان در حال آماده باش
  • آماده باش کامل به ۵ فرودگاه عملیاتی استان کرمان