Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - به گزارش تک کرانچ، اينستاگرام تأييد کرده که در حال حاضر مشغول آزمايش قابليتي به نام Regram جهت بازنشر پست هاي فيد کاربري در استوري هاست. ظاهرا اين قابليت براي تست در دسترس تعداد محدودي از کاربران قرار گرفته و احتمالا پس از مدتي براي عموم نيز منتشر مي شود.
اگر دسترسي به اين قابليت برايتان آزاد باشد، وقتي که روي آيکن اشتراک گذاري زير هر پست اشاره مي کنيد گزينه اي تحت عنوان "Add post to your story" مشاهده خواهيد کرد که براي ارسال مستقيم پست به استوري تان کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته اگر اين نحوه اشتراک گذاري پست ها را نمي پسنديد، مي توانيد در تنظيمات حريم شخصي اپليکيشن ها آن را تغيير بدهيد. براي اين کار لازم است از تنظيمات اينستاگرام به بخش Story Settings مراجعه کرده و گزينه Allow Resharing to Stories را غير فعال نماييد.

زاخاري شکد، يکي از توسعه دهندگان اينستاگرام با انتشار يک توييت در مورد اين قابليت توضيحات بيشتري ارائه کرده است. وي مي گويد که با اضافه کردن يک پست به استوري، امکان شخصي سازي آن هم برايتان فراهم مي شود.
مي توانيد ابعاد عکس را عوض کنيد، آن را به جهت دلخواه بچرخانيد يا اين که دو حالت مختلف براي ظاهر آن پست در نظر بگيريد. گفتني است که قابليت Regram تنها يکي از آپديت هاي پرشماري است که اينستاگرام طي هفته هاي گذشته براي بخش استوري هايش عرضه کرده است.
اين اپليکيشن اخيرا حالت تايپ را به استوري ها اضافه کرده و پيش از آن نيز پشتيباني از تصاوير گيف را براي اين بخش به ارمغان آورده بود. حالا نيز با اضافه شدن گزينه بازنشر پست در استوري، اينستاگرام کاري کرده که کاربران براي اشتراک گذاري پست ها در استوري نيازي به گرفتن اسکرين شات نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام

به‌گزارش همشهری آنلاین او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کد خبر 848216 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • واکنش اوسمار به استوری امید نورافکن
  • کارگران مشغول کار هستند
  • ???? استوری پوریا پورسرخ برای وحید شمسایی | عکس
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار