Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام راحل (ره) و روز نیروی هوایی ارتش، سه فروند هواپیمای جنگی و آموزشی زمین‌گیر شده، در پایگاه شهید بابایی اورهال و عملیاتی شدند . ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ سیاسی امنیتی - دفاعی نظرات

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد جعفر تک فرمانده پایگاه شهید بابایی در مراسم رونمایی از هواپیماهای بازآماد شده گفت: با اورهال سه فروند هواپیمای اف14، اف 7و پی سی 7 ، ظرفیت عملیاتی پایگاه هوایی افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمن گمان می‌کرد با تحریم‌هایی که به زعم خودش فلج کننده است، می‌تواند بخشی از توان دفاعی ما را زمین‌گیر کند افزود:  غیرت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان نیروی هوایی در این پایگاه و سایر پایگاه‌های هوایی نشان داد این تحریم‌ها بی‌نتیجه است.

فرمانده پایگاه شهید بابایی اضافه کرد: تلاش برای اورهال پرنده‌های زمین‌گیر شده براساس منویات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و ضرورت حفظ بیت‌المال در دستور کار قرار دارد.

امیر تک اظهار داشت: هواپیمای پی سی 7، که سال 95 زمین گیر شده بود در مدت یکسال و صرف پنج هزار نفر ساعت به مرحله عملیاتی شدن بازگشت و همچنین جنگنده اف 7 نیز سال 92 زمین‌گیر شد و پس از مراحل اورهال و پس از چهار مرحله پرواز آزمایشی مجدداً عملیاتی شد.

فرمانده پایگاه شهید بابایی با اشاره اورهال جنگنده اف 14 گفت: مراحل بازآماد این پرنده از بهمن سال گذشته آغاز شد و پس از طی مراحل مختلف در دی‌ماه سال جاری پرواز آزمایشی  آن انجام شد و به چرخه عملیاتی نیروی هوایی ارتش بازگشت.

انتهای پیام/

R1373/P1011116/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جنگنده‌های ایران تجهیزات نظامی تجهیزات نظامی ایران اخبار نظامی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن