Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: 20 میلیارد تومان برای فاضلاب پردیسان بودجه پیش‌بینی شده است ولی پیش‌بینی‌هایی که برای بودجه استان قم صورت گرفته است زمانی قطعی می‌شود که به صحن علنی راه یابد و به تصویب برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  احمد امیرآبادی در گفتگو با قم فردا، با اشاره به بودجه 97 استان قم ابراز داشت: پیش‌بینی‌هایی که برای بودجه استان قم صورت گرفته است هنوز کامل به تصویب نرسیده است ولی آنچه در این زمینه پیش‌بینی شده است بودجه‌ای 20 میلیاردی برای پروژه مترو است، 20 میلیارد تومان برای فاضلاب پردیسان، 27 میلیارد تومان هم در نظر گرفته شده است که دریافت و بین بخش‌های مختلف استان تقسیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 11 میلیارد تومان هم تعیین شده است که رفاهیات کارمندان ادارات استان قم و همچنین سطح اضافه کارشان را بتوان در سال آینده بالا برد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کاهش بخشی از حجم مالیات استان قم نیز پیش‌بینی شده است تا مالیات پرداختی تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی این استان کاهش یابد.

امیرآبادی عنوان داشت: برای جاده قم_کهک در جدول 20 بودجه پیش‌بینی کرده‌ایم، چون قرار است راه‌آهن سراسری را به منطقه سلفچگان وصل ‌کنیم در جدول 20 قرارداده‌ایم.

وی اضافه داشت: برای کمربندی قم، پارک جنگلی ثامن و همچنین ساخت کتابخانه مرکزی دانشگاه حضرت معصومه(س) نیز ردیف بودجه قرار داده‌ایم. موارد ذکر شده پیرامون بودجه استان قم مواردی است که فعلا پیش‌بینی شده و برای قطعی شدن باید پس از راه‌یابی به صحن علنی به تصویب برسد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مریم محمدی کاهش آلایندگی، بازگشت آب به چرخه تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از جمله مزیت‌های ایجاد تصفیه‌خانه در واحد‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای ایجاد تصفیه‌خانه، نوعی سرمایه‌گذاری است که صاحبان صنایع و تمامی واحد‌های صنعتی باید برای موضوعات زیست محیطی هزینه کنند.

او تصریح کرد: واحد‌هایی که پساب و فاضلاب آنها در محیط زیست رها می‌شود و آلایندگی دارند؛ هر چه سریعتر نسبت به ایجاد تصفیه‌خانه و قرار گرفتن واحد در لیست واحد‌های غیرآلاینده اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه استفاده مجدد از پساب و آب‌های خاکستری برای ما قابل توجه و در اولویت است، گفت: امروز که با تنگنا‌ها و کمبود‌های منابع آبی مواجه هستیم، بخش عمده‌ای از فاضلاب واحد‌های صنعتی باید تصفیه و به چرخه تولید بازگردد.

مریم محمدی افزود: صاحبان صنایع باید برای تحقق شعار امسال و مدیریت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و کاهش کیسه‌های پلاستیکی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است