Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان خراسان رضوي در امور اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم در خصوص طرح توسعه فرودگاه شهيد هاشمي نژاد گفت: اولين جلسه در خصوص ايجاد باند جديد در فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد در حوزه معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادسراي مشهد برگزار گرديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضي محمد بخشي محبي معاون دادستان استان خراسان رضوي در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، در خصوص طرح توسعه فرودگاه شهيد هاشمي نژاد گفت: اولين جلسه در خصوص ايجاد باند جديد در فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد در حوزه معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادسراي مشهد برگزار گرديد.
وي يکي از مشکلات حال حاضر در کلان شهر‌ها را وجود فرودگاه‌ها در داخل شهر و يا مجاورت آنان دانست که عمدتا پرواز‌ها از فراز شهر‌ها صورت مي‌پذيرد که با توجه به مباحث پدافند غيرعامل مي‌تواند اين امر خطراتي را به دنبال داشته باشد، گفت: مي‌طلبيد که مسوولين فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد تدابيري در جهت احداث باند جديد داشته باشند تا پرواز‌ها ديگر از روي شهر عبور نکنند و بدين ترتيب از بسياري از خطرات احتمالي و آلودگي‌هاي زيست محيطي پيشگيري به عمل آيد.
معاون دادستان مشهد اظهار کرد: از ديگر موضوعات مطرح شده در اين خصوص بحث آلودگي صوتي و زيست محيطي عبور و مرور هواپيما‌ها از فراز آسمان شهر مطرح بود که نارضايتي شهروندان را به دنبال داشت که بر همين اساس حوزه پيشگيري دادسراي مشهد در جهت دفاع از حقوق عمومي به صورت جدي اين موضوع را پيگيري نموده و با جلسات متعددي که با دستگاه‌هاي مختلف در اين خصوص برگزار کرده بود، اين جلسه را براي جمع بندي بررسي ابعاد مختلف احداث باند جديد در فرودگاه شهيد هاشمي نژاد، انجام گرفت.
اين مقام قضايي گفت: در اين جلسه آستان قدس رضوي موافقت خود با واگذاري 500 هکتار از اراضي، جهت احداث باند جديد فرودگاه شهيد هاشمي نژاد را اعلام نمودند و قرار شد با پيگيري‌هاي که مديريت فرودگاه‌هاي استان خواهند داشت مردم بزودي شاهد آغاز اين طرح باشند و ساير دستگاه‌ها نيز چنانچه نقطه نظراتي در اين خصوص دارند قبل از اجراي طرح اعلام نمايند.
قاضي بخشي محبي در پايان اظهار داشت: اميدواريم با عملياتي شدن اين طرح بزودي شاهد کاهش آلودگي‌هاي صوتي و زيست محيطي در آسمان شهر مقدس مشهد باشيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

دیگر خبرها

  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند