Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مدیر اقامتی هتل پارسیان کوثر گفت: فعالیت هتل پس حادثه آتش سوزی ساختمان برق حرارتی از امروز آغاز می‌شود.

شکری گفت: پیش از آتش سوزی در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو، هتل کوثر مقاوم سازی شده بود و در پی حریق ساختمان وزارت نیرو، مشکلی برای هتل ایجاد نشد. شرکتی که مقاوم سازی را انجام داده بود روز گذشته از هتل بازدید و اعلام کرد که ساختمان مسئله‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ ترکی در ساختمان دیده نشده است.

وی با اشاره به تخلیه شدن هتل در روز نخست حادثه گفت: به خاطر ریسک خطر ما تخلیه کامل انجام دادیم. حدود ۱۰۰ نفر مسافر داشتیم که به یکی از هتل‌های مجموعه پارسیان منتقل شدند. در این بین حدود ۱۵ مسافر خارجی داشتیم.

مدیر اقامتی هتل درباره آغاز به فعالیت هتل اظهارکرد: به ما اجازه داده اند که از امروز صبح فعالیت خود را شروع می‌کنم. کسانی که اقامت یک یا دو شب داشتند که اقامتشان تمام شده، اما باقی مسافرها به هتل بر می‌گردند و مسافرانی که رزرو اقامت داشتند از امروز پذیرش می‌شوند.

گفتنی است هتل پارسیان کوثر در مجاورت بنای حادثه دیده برق حرارتی وزارت نیرو در خیابان ولیعصر تهران قرار دارد و روز نخست به دلیل خطر آسیب دیدن این بنا تخلیه شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟