Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به مقایسه میزان سرانه فضای ورزشی قبل از انقلاب تاکنون پرداخت و گفت: از قبل از انقلاب تاکنون در بحث سرانه فضاهای ورزشی رشد حدود ۴۰۰ درصدی داشته ایم که این، افزایش حدود ۵ برابری سرانه فضای ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، یکی از موارد مهم و قابل توجه در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بحث اهمیت دادن به مسئله ی ورزش و افزایش سرانه فضای ورزشی سطح استان از 15 صدم مترمربع به 72 صدم مترمربع  دانست و اظهار داشت: این موضوع از افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامیست که رشد حدود 400 درصدی و افزایش حدود 5 برابری سرانه فضای ورزشی استان را با خود به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی به بیان شاخص های عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از قبل از انقلاب تاکنون پرداخت و با اشاره به اینکه تعداد ورزشگاه ها و استادیوم ها قبل از انقلاب 8 تا بود که  هم اکنون به 73 عدد رسیده است؛ تعداد سالن های ورزشی را قبل از انقلاب 16 سالن اعلام و تصریح کرد: هم اکنون این تعداد به 253 تا افزایش یافته است.

 


امیری خراسانی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب تعداد زمین های چمن 8 مورد بوده و هم اکنون این میزان به 128عدد رسیده است؛ تعداد استخرها را در قبل از انقلاب 7 استخر ذکر کرد و بیان داشت: هم اکنون این تعداد به 26 استخر تغییر یافته است.

 


وی ادامه داد: قبل از انقلاب تعداد زمین های روباز 192 عدد بوده، هم اکنون استان کرمان صاحب 371 زمین روباز است؛ تعداد زورخانه های استان قبل از انقلاب 15 عدد و هم اکنون این تعداد به 27 زورخانه افزایش یافته است.

 


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به یک جمع بندی در خصوص مجموع فضاهای سرپوشیده ی استان در قبل از انقلاب تاکنون پرداخت و تصریح کرد:  کل فضاهای سرپوشیده ی استان در قبل از انقلاب 45 هزار و 700 متر مربع بوده که هم اکنون به  404 هزار و 50 مترمربع رسیده است.


وی گفت: کل فضاهای روباز استان در قبل از انقلاب 134 هزار و  300 مترمربع و هم اکنون این میزان فضا به یک میلیون و 828 هزار و 611 مترمربع  ارتقا یافته است و کل فضاهای ورزشی  در قبل از انقلاب 180 هزار مترمربع بوده که هم اکنون به 2 میلیون و 232 هزار و 661 متر مربع  افزایش یافته است.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان با اشاره به حضور تیم‌های شهرستان‌ها با ۷۰۰ کارمند ورزشکار در مرحله مسابقات استانی گفت: با حضور گرامی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان به تیم‌های برتر حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

شیردل با اشاره به اینکه تیم‌های اول مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند؛ افزود: تیم‌های ادارات شهرستان‌ها شگفتی ساز مسابقات شدند که نشان می‌دهد ظرفیت شهرستان‌ها در  ورزش بسیار عظیم است.

وی نتایج پایانی مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شهر کرمان در سه رشته فوتبال گل کوچک آقایان و بانوان، مهارت‌های چالشی آقایان و والیبال به شرح زیر اعلام کرد: 

نتایج مسابقات فوتبال گل بانوان 
آموزش و پرورش ناحیه دو ۱
آموزش و پرورش زرند 0

مقام‌اول: اموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: اموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات فوتبال گل کوچک آقایان:
دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۴
آموزش و پرورش زرند   ۱

مقام اول: دانشگاه علوم پزشکی کرمان
مقام دوم: آموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات مهارت‌های چالشی بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان 
مقام سوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 


نتایج مهارت‌های چالشی آقایان:
مقام اول: جمعیت هلال احمر بم
مقام دوم: نیروگاه برق کرمان 

نتایج مسابقات والیبال بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش سیرجان
مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
مقام سوم: آموزش و پرورش راور 

نتایج مسابقات والیبال آقایان:
مقام اول: آموزش و پرورش بردسیر
مقام دوم: آموزش و پرورش بافت
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر