Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@02:44:52 GMT

فان دن بروم: جهانبخش فوتبالیست فوق العاده‌ای است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۶۸۴۹

فان دن بروم: جهانبخش فوتبالیست فوق العاده‌ای است

در فاصله چند روز از انتقاد تند سرمربی آلکمار از ستاره ایرانی همه چیز با عملکرد درخشان جهانبخش تغییر کرد تا انتقادها جای خود را به تمجیدها بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، حرکات تکنیکی و تحریک کننده اول هفته علیرضا جهانبخش برابر تیم انتهای جدولی روداکرکراد باعث شد تا آلکمار مقابل نمایش متفاوت بازیکنان این تیم دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهد، نتیجه ای که خشم سرمربی AZ را در پی داشت و باعث شد تا این مربی حرکات تحریک کننده و تحقیرآمیز ستاره ایرانی را دلیلی بر تساوی تیمش بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانبخش که روزهای پرتنشی را از این حیث تجربه کرد شب گذشته در بازی خارج از خانه برابر توئنته یک بار دیگر ستاره آلکمار خود را نشان داد و با زدن دو گل و ساختن گلی دیگر در برد 4-0 سرخپوشان AZ برابر توئنته، مرد اول تیمش لقب گرفت. درخششی که باعث شد تا سرمربی این تیم بیشتر زمان کنفرانس مطبوعاتی خود را اختصاص به تعریف و تمجید از ستاره ایرانی بدهد.

 


فان دن بروم گفت: «اگر علیرضا جهانبخش به هیجان اصلی خود بازگردد همان جهانبخشی خواهد شد که می‌خواهم و انتظار دارم از همین رو شب گذشته باید او را در آغوش می گرفتم، چون برای من و تیم بازی کرد نه برای خودش. دیشب از آن شب هایی بود که من به خوبی روی نمایش تیم تمرکز کردم، چون علیرضا فقط برای تیم بازی کرد. باز هم تاکید می کنم علیرضا اگر آرام باشد به خوبی باز می‌گردد، چون بازیکن مصمم و فوتبالیست فوق العاده ای است».


سرمربی آلکمار ادامه داد:« علیرضا جهانبخش واقعا دوست‌داشتنی، پسر شیرین و  یک بازیکن حرفه‌ای فوق‌العاده‌ است. اگر او توانست در بازی با توئنته درخشان ظاهر شود پس حتما اتفاقی افتاده است. علیرضا جهانبخش الگویی برای دیگر بازیکنان ما محسوب می شود و خوشحالم که در این روزها از انتقاد من درک درست و حرفه ای داشت تا به پیشرفت بیشتر او در تیم کمک کند».

آلکمار علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، مارینو پوشیچ، دستیار سابق آرنه اسلوت، پیشنهاد این مربی هلندی برای فعالیت در باشگاه لیورپول را رد کرده است. پوشیچ یکی از مربیان فاینورد در زمان حضور علیرضا جهانبخش در این تیم بود.

لیورپول با وجود بررسی امکان مربیگری ژابی آلونسو و روبن آموریم پس از جدایی تابستانی یورگن کلوپ، در نهایت به آرنه اسلوت رسید. باشگاه هلندی فاینورد برای جدایی اسلوت مذاکرات را به خوبی طی کرد و هیچ مشکلی بین دو باشگاه وجود نداشت اما آن‌ها با جدایی دستیاران‌ این مربی موافقت نمی‌کنند.

به همین دلیل مشخص بود که یکی از اسامی مورد نظر اسلوت، پوشیچ است که پس از همکاری در فاینورد و آلکمار با سرمربی جدید لیورپول، در حال حاضر سرمربی شاختار دونتسک اوکراین است.

رسانه‌های اوکراینی تایید کردند که با این حال، مربی 52 ساله در شاختار احساس راحتی می‌کند و تمایلی به جدایی از این باشگاه ندارد. او تصمیم خود را به اسلوت اعلام کرده و قرار نیست عضو کادر مربیگری جدید لیورپول باشد.

با وجود مخالفت شدید فاینورد، اسیپکه هالشوف و روبن پیترز به عنوان دستیاران اسلوت به آنفیلد خواهند رفت. البته حضور آن‌ها منوط به دریافت مجوز کار در کشور انگلیس است. این دو مربی به پر کردن بخشی از جای خالی دستیاران یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • اثر هنری رئال در آلیانز: کروس جواب بایرنی‌ها را داد
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی