Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند تن از مسئولین کرمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایام الله دهه فجر در گفتگو با خبرنگار ما بر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کردند و این حضور را دارای پیام های روشنی برای دشمنان نظام اسلامی دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرمان۱۴۰۰ ؛ در روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید و در این روز سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی ۲۵۰۰ ساله و ظلم و استبداد بیش از ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن شد و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون این پیروزی به چهل سالگی خود ورود پیدا کرده است و حضور مردم در این راهپیمایی باشکوه مطمئنا نشان دهنده پای بندی مردم به آرمان‌های اولیه انقلاب است .

چند تن از مسئولین کرمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایام الله دهه فجر در گفتگو با ما نشسته اند که در ادامه خواهید خواند .

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت ارکان نظام و ناامیدی دشمن می شود

مهدی عرب پور امام جمعه موقت کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با ضرورت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت : همانطور که مردم شریف و عزیز ما می دانند حمایت از نظام جمهوری اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب یکی از تکالیف ما مردم مسلمان ایران اسلامی است .

وی گفت : از این رو همه ساله در دهه فجر و آخرین روز از دهه فجر که ۲۲ بهمن می باشد مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک همایش ملی و سراسری انجام می دهند که هر چه این حضور باشکوه تر برگزار شود موجب تقویت ارکان نظام ، بیعت با ولایت و موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام خواهد شد .

امام جمعه موقت کرمان خاطر نشان کرد : از این رو انتظار می رود که مردم فهیم و آگاه ما در استان کرمان با حضور چشم گیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های امام (ره) و خون شهدا تجدید میثاق کنند و در حمایت از ولایت برای مبارزه با استکبار جهانی بیش از گذشته مصمم تر شوند.

عرب پور در پایان اظهار داشت : شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مطمئنا علاوه بر خشنودی خداوند متعال موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد .

انقلاب اسلامی مایه مباهات و الگو گیری مستضعفین جهان است 

سردار حسین چناریان عضو شورای شهر کرمان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت : انقلاب اسلامی ما در نزد مردم کشورمان و منطقه دارای ارزش و اعتبار زیادی است و این انقلاب مایه امید و پشتوانه برای مستضعفان منطقه و جهان می باشد .

وی افزود :۲۲ بهمن ماه یکی از ایامی است که باید همیشه مردم ما برای زنده نگه داشتن آن به جهت فداکاری مردم قدر و گرامی بدارند و با توجه به این که این انقلاب مایه مباهات ، امید و الگو گیری سایر مستضعفین جهان شده است مردم با شرکت در راهپیمایی و حضور در صحنه این روز را  زنده نگه می دارند.

عضو شورای شهر کرمان در ادامه گفت : مردم با حضور همه جانبه و جدی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کرده و دوستان انقلاب را خوشحال و امیدوار خواهند کرد .

انقلاب اسلامی ایران برای تداوم نیازمند بصیرت و شناخت عمیق از باورهای دینی است / راهپیمایی ۲۲ بهمن یک مانور قدرتی از ارزش هاست 

منصور ذوالعلی فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با گرامیداشت  دهه فجر و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت : حضور در عرصه های مختلف اعتقادات ، باورهای دینی و صحنه های مختلف انقلاب در این سال ها باعث شده که پایه های نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی در واقع شکل بگیرد و روز به روز مستحکم تر شود .

وی گفت : این حضور در عرصه های مختلف از همان ارزش ها ، اعتقادات ، باورهای دینی و مبانی انقلاب که حضرت امام (ره) پایه گذاری کرده اند و مقام معظم رهبری نیز بعد از ایشان بر آن تاکید داشتند ، نشات می گیرد .

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان خاطر نشان کرد : ایمان مذهبی و عشق به انقلاب و اهل بیت (ع) عاملی است که در تولید قدرت سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران موثر بوده و از عوامل شکست دشمنان محسوب می شود .

ذوالعلی با اشاره به برنامه ها و توطئه هایی که در این سال ها دشمنان برای مردم و نظام جمهوری اسلامی در سر داشته اند ، یادآور شد : راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال یک مانور قدرتی از همان ارزش ها و مبانی است که باعث پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است .

وی افزود : انقلاب اسلامی ایران با شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی از همان ابتدا به نفی استکبار خارجی و استبداد داخلی پرداخت است و اکنون هم برای تداوم حرکت ، تعالی و گسترش خود نیازمند بصیرت و شناخت عمیق از ارزش ها و مبانی اسلامی انقلابی است .

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان عنوان کرد : این شعار بعد از این هم در دنیا به عنوان یک محور و ستون نفی استکبار و ظلم ستیزی روند خود را ادامه خواهد داد .

ذوالعلی بیان کرد : شعاری که انقلاب اسلامی با آن شروع شد همچنان به عنوان اولین و مهم ترین معیار و شعار ما از این به بعد هم خواهد بود و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به دشمن ثابت خواهد کرد که با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی هیچ رخنه ای در عزم مردم ایجاد نشده است .

وی در پایان اظهار داشت : مردم همچنان بر پایه منابع غنی اسلامی ، رهبری مقام معظم رهبری و مبانی و ارزش ها تمامی توطئه ها را نقش بر آب خواهند کرد و ان شاء الله  در این میدان و جنگ هم پیروز خواهیم شد و انقلاب بعد از این هم به حرکت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی ۱۰ ساله زمانبر است، گفت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود و چند سال متمادی تورم بالای ۴۰ درصد را تجربه کرد، اما با روی کار آمدن دولتِ مردمی تمام این ها ساماندهی شد و نرخ تورم و رشد نقدینگی به شدت کاهش یافت.

«سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به سخن‌پراکنی برخی رسانه‌ها که با بیان عباراتی همچون «دولت کجاست؟» سعی در کمرنگ نشان دادن دستاوردهای دولت سیزدهم دارند، تصریح کرد: آنها که می‌گویند دولت کجاست باید به این اقدامات توجه داشته باشند که تورم کشور در فروردین ماه وارد کانال ۳۰ درصد شد، این در حالی است که در سال گذشته هم شاهد کاهش تورم بودیم، اما کاهش آن به کانال ۳۰ درصد دستاورد بزرگی است که نشان می‌دهد سیاست‌های دولت در حال به بار نشستن است.

آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

وی با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی ۱۰ ساله زمانبر است، تصریح کرد: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود و چند سال متمادی تورم بالای ۴۰ درصد را تجربه کرد، اما با روی کار آمدن دولتِ مردمی تمام این ها ساماندهی شد و نرخ تورم و رشد نقدینگی به شدت کاهش یافت و از بیش از ۴۰ درصد به ۲۴ درصد رسید.

سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه نیم نگاهی به این دستاوردها نشان می‌دهد که دولت نقش سیاستگذاری و اجرایی خود را به خوبی انجام داده، بیان کرد: سیاست‌های تبیین شده با همین رویکرد فعلی در حوزه‌های اقتصادی و بین‌المللی و با قوت در حال پیش رفتن است. نمونه آن سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکاست که اتفاق بسیار مهمی است پاکستان یکی از همسایگان مهم ما محسوب می شود که پیوندهای فرهنگی بسیار و ناگسستنی با یکدیگر داریم. در پاکستان شاهد استقبال بی نظیر از رئیس‌جمهور بودیم که این نیز پیام مهمی به همگان مخابره کرد.

قادریم در تحولات منطقه‌ای سیاست‌های خود را اجرا و اعمال کنیم

خلجی افزود: پروژه عظیمی که در سریلانکا رقم خورد نیز نشان داد که جمهوری اسلامی این توان را دارد که در حوزه تحولات منطقه‌ای سیاست‌های خود را اجرا و حتی اعمال کند.

اعلام کرد: در طول ۲ تا سه هفته گذشته اقدامات بسیار مهمی در سطح ملی و بین‌المللی انجام دادیم که اینها به اتکا پشتوانه ی مردم بود، شما دیدید که جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه‌ای‌ با اتکا به ظرفیت مردم و به اعتماد و پشتوانه مردم در مقابل زورگویی و جریان سلطه با اقتدار ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام نیروهای مسلح کشورمان بسیاری از مناسبات و تحلیل‌های مرتبط با موضوعات بین‌المللی را تغییر داد، افزود: تمام دنیا، اعم از دوست و دشمن پیام پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردند و این نتیجه یک انسجام و وحدت کلمه است که امروز در ارکان مختلف نظام وجود دارد و به حمدالله دولت نقش مهمی در کمک به همه این مباحث دارد.

خلجی تصریح کرد: در همین ایام که شرایط بین‌المللی دستخوش تغییراتی بود، رئیس جمهور به استان سمنان رفتند؛ این موضوع حاکی از این است که همه چیز در حال تدبیر است و بعد استقبال مردم را می‌بینید و ادامه پیدا کردن سفر ایشان از یک روز به دو روز و ادامه سفر به شهرستان دامغان، یک پیام روشنی برای همه طرف‌ها داشت. در بسیاری از کشورها با اتفاق کمترین مسائل امنیتی سفرها را لغو می‌کنند اما اینجا در اوج اقتدارآفرینی ارکان نظام علیه دشمن، آقای رئیسی به توسعه و پیشرفت استان سمنان و کشور توجه دارند و لذا تمام سفرهای از قبل پیش‌بینی شده مطابق برنامه انجام می‌شود.

مردم پشتوانه نظام هستند

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درهمین ایامی که جمهوری اسلامی اراده کرد که پاسخ دشمن را قاطع و اثربخش بدهد، بسیاری از مسافرت‌های مسئولان و سران کشورها لغو شد. اینها همه پیام است و نشان می دهد که جمهوری اسلامی مطابق فرمایش حضرت آقا از نظر ساخت درونی نظام و ظرفیت‌های بزرگ و اعتمادی که نظام به پشتوانه مردم دارد کارها در حال جلو رفتن است.

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم