Web Analytics Made Easy - Statcounter

واژگونی خودرو ماکسیما با 5 سرنشین در محور صفاشهر به اصفهان باعث زخمی شدن 2 نفر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بام فارس؛ ساعت 16:30 چهارشنبه(دیروز) بر اثر واژگونی سواری ماکسیما در کیلومتر 7 بزرگراه صفاشهر به اصفهان 2 نفر مصدوم شدند.

سیدقاسم حسینی مدیر جمعیت هلال احمر خرم بید با اعلام این خبر گفت: پس از وقوع این حادثه و اعلام آن به پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر مستقر در گردنه کولی‌کش، تیم امداد و نجات با حضور در محل حادثه اقدام به رهاسازی 5 سرنشین این حادثه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودرو به صورت سطحی مجروح شدند که پس از مداوای اولیه توسط اورژانس به بیمارستان ولی‌عصر(عج) صفاشهر منتقل شدند و عملیات امداد و نجات در ساعت 17:20 به پایان رسید.

گفتنی است کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی احتیاطی از طرف راننده سواری ماکسیما به علت بی توجهی به جلو اعلام کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل تصادف کرده است.

او زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است. فیلمی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً واژگون شدن خودروی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود این اتفاق در شهر «رمله» در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.

برخی از گزارش‌های تأییدنشده وضعیت او را وخیم گزارش کرده‌اند.

بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است.

او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

کاهانیسم یک ایدئولوژی صهیونیستی است که معتقد است عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی دشمن یهودی‌ها و اسرائیل هستند. کاهانیسم به دنبال تشکیل یک تئوکراسی یهودی است که در آن افراد غیریهودی حق رأی ندارند.

وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید) کد خبر 847295 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه تصادف

دیگر خبرها

  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان