Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@06:22:47 GMT

نفشه زشت زن مواد فروش برای زنگی زن همسایه

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۷۷۰۴

حوادث رکنا: دزد جوان وقتی برای خرید مواد به سراغ زن مواد فروش رفت متوجه شد اهالی خانه همسایه زن جوان به سفر رفته اند و سناریوی سرقتش را پس از خرید مواد به اجرا گذاشت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل زن در تماس با ماموران کلانتری 15 کارون آبادان از ماجرای دستبرد خانه اش از سوی دزدان خبر داد و در همین راستا تیمی از ماموران به خانه زن تنها در منطقه لین 10 احمد آباد اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرزن تنها در تحقیقات پلیسی گفت: برای دیدن پسرم به شهر دیگری سفر کرده بودم و پس از 5 روز وقتی به خانه بازگشتم متوجه سرقت Stealing وسایل با ارزش داخل خانه شدم.

ماموران در گام نخست تجسس های پلیسی پی بردند زن جوانی در همسایگی پیرزن تنها زندگی می کند که در زمینه فروش مواد مخدر Drugs فعالیت می کند و افراد خلافکارهای زیادی به خانه این زن برای تهیه مواد مخدر مراجعه می کنند.

تحقیقات میدانی پلیس Police نشان از آن داشت که چندی قبل یکی از سارقان سابقه دار برای تهیه مواد به خانه زن جوان مراجعه کرده و تیم پلیسی احتمال دادند که این سرقت از سوی این سارق سابقه دار صورت گرفته باشد.

ماموران در ادامه به سراغ زن مواد فروش رفته و در تحقیقات از وی پی بردند که مظنون اصلی پرونده زمانیکه برای تهیه مواد به سراغ زن جوان رفته با توجه به خاموش بودن چراغ خانه پیرزن تنها از زن مواد فروش اطلاع پیدا کرده که صاحبخانه به سفر رفته و کسی در خانه نیست.

بدین ترتیب ماموران با هماهنگی مقام قضایی به سراغ سارق سابقه دار رفته و پس از دستگیری وی، در بازرسی از مخفیگاه متهم وسایل سرقتی از خانه پیرزن تنها کشف شد.

دزد جوان در اعترافاتش به ماموران گفت: به خاطر مصرف مواد مخدر شیشه در حالت عادی نبودم و به همین دلیل دست به سرقت خانه پیرزن تنها رفتم.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نیمه شب، شاهد همخوابی شوهرم با دوست صمیمی ام در اتاق دیگر خانه بودم که ..!

تجاوز وحشیانه به سهیلا در یک خرابه / متجاوز 17 ساله است

من در پاتوق سیاه شوهر بی غیرتم به دوستانش سرویس می دادم تا اینکه ..!

تجاوز به زن جویای کار در شرکت تجهیزات پزشکی در تهران / پدارم در پایان ساعت کاری تنها بود و ...!

قتل زن آرایشگر پس از آزار شیطانی

بلایی عجیبی که بر سر دختر دبیرستانی در شوش آمد / او روی تخت بیمارستان جان سپرد و ..!

گرفتار شدن ایرانی ها در تصادف شدید بزرگراه ابوظبی + فیلم

وقتی خانم مهندس به خواستگاری شوم کارگر شرکت بله گفت / او از من و فرزاد عکس هایی داشت که..!+ عکس

اولین نمایشی که در آن ارتباط یک سرباز با زن کثیف در ایران روی صحنه رفت! + فیلم

وقتی تهدید به 6 طلاقه شدم! / جوانی موها و ریشش را تراشید تا انیکه ..!

ناگفته های یک دزد حرفه ای از مهریه 1500 سکه‌ای زنش + عکس

پرهام شاگرد تازه وارد بود که مرا به سمت خانه مجردی کشاند و شب ها تا دیر وفت ..!

زن جوان به خاطر ارتباط با مرد غریبه شوهر بی نوایش را داخل چاه انداخت / در اردبیل رخ داد + عکس

دختر 18 ساله ای بودم که به خاطر خماری پیشنهاد شرم آور چند مرد را پذیرفتم و ..!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد

فرماندار بروجرد از جریمه ۱۷۴ میلیارد ریالی یک واحد صنعتی متخلف در این شهرستان خبر داد.

مسلم مرادی امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو گزارشات واصله و بررسی میدانی گشت مستمر ستاد تنظیم بازار شهرستان از صنایع مختلف، پس از رصد و پایش شرکت‌های دریافت کننده مواد خام یارانه‌ای توسط گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت، مشخص شده که این شرکت نسبت به فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی متخلف در بروجرد به علت فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد و خارج از شبکه به ۱۷۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۴۸ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شرکت مذکور با مجوز دولتی اقدام به خرید ۱۳۲ هزار کیلوگرم مواد خام دولتی کرده و در بازار آزاد و خارج از شبکه توزیع به فروش رسانده است.

مرادی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده تخلفاتی و ارجاع به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و طی سایر مراحل قانونی، مدیرعامل شرکت مذکور به این میزان جریمه نقدی محکوم شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و در خانه آتش زد
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه