Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:02:03 GMT

دیدار وزیر کشور با مردم لاوان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۷۸۵۳

دیدار وزیر کشور با مردم لاوان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع اهالی و کارکنان شرکت نفت پالایشگاه لاوان گفت: دهه فجر برای همه مردم ایران تولدی دوباره بودو مشکلات جنگ و تحریم ها پس از انقلاب نتوانست استقامت و توانایی ما را کاهش دهد.

وی افزود: هدایت و رهبری امام راحل (ره)، استقامت و ایمان مردم سبب آزادی و استقلال کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بندرلنگه نیز در این دیدار، یکی از مهم ترین مشکلات مردم جزیره لاوان را کمبود امکانات بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت: درمانگاه این جزیره به دلیل نداشتن تجهیزات جوابگوی جمعیت ساکن در این جزیره نیست.

ارسلان بهاری خواستار احداث یک بیمارستان بیست تخت خوابی با عنوان بستر درمانی و اختصاص یک دستگاه آمبولانس دریایی به این جزیره شد .

وی همچنین استقرار صنایع مرتبط با نفت و گاز در شهرستان بندر لنگه را خواستار شد.

علی احمدی رئیس شورای اسلامی جزیره لاوان نیز در این دیدار به مشکلات اهالی جزیره لاوان شامل بیکاری جوانان، مشکل برق و آب، مشکلات بهداشتی درمانی، نبود فضای ورزشی برای جوانان و اجرا نشدن طرح هادی اشاره کرد.

جزیره لاوان در 147 کیلومتری شهرستان بندرلنگه قرار دارد.


انتهای پیام/ر

 

وزیر کشور در هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در جزیره لاوان + ویدئو | شدت بارش تگرگ را ببینید
  • بارش تگرگ در جزیره لاوان | ویدئو
  • جزیره ایرانی شیخ اندرآبی
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • صدور ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان