Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@02:25:34 GMT

۳فروند هواپیما در پایگاه شهید بابایی اورهال شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۷۹۶۶

۳فروند هواپیما در پایگاه شهید بابایی اورهال شد

به گزارش جهان نيوز، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد جعفر تک فرمانده پایگاه شهید بابایی در مراسم رونمایی از هواپیماهای بازآماد شده گفت: با اورهال سه فروند هواپیمای اف14، اف 7و پی سی 7 ، ظرفیت عملیاتی پایگاه هوایی افزایش یافت.
وی با اشاره به اینکه دشمن گمان می کرد با تحریم هایی که به زعم خودش فلج کننده است، می تواند بخشی از توان دفاعی ما را زمین گیر کنند افزود:  غیرت و تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی هوایی در این پایگاه و سایر پایگاههای هوایی نشان داد این تحریم ها بی نتیجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده پایگاه شهید بابایی اضافه کرد: تلاش برای اورهال پرنده های زمین گیر شده براساس منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و ضرورت حفظ بیت المال در دستور کار قرار دارد.

امیر تک اظهار داشت: هواپیمای پی سی 7، که سال 95 زمین گیر شده بود در مدت یکسال و صرف پنج هزار نفر ساعت به مرحله عملیاتی شدن بازگشت و همچنین جنگنده اف 7 نیز سال 92 زمین گیر شد و پس از مراحل اورهال و پس از چهار مرحله پرواز آزمایشی مجددا عملیاتی شد.

فرمانده پایگاه شهید بابایی با اشاره اورهال جنگنده اف 14 گفت: مراحل بازآماد این پرنده از بهمن سال گذشته آغاز شد و پس از طی مراحل مختلف در دیماه سال جاری پرواز آزمایشی  آن انجام شد و به چرخه عملیاتی یروی هوایی ارتش بازگشت.
 
منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.

 بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمین‌های مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست درخصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز، بررسی و اقدام کنند.

بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم