Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@01:35:04 GMT

کاهش شعاع دید به 300 متر در زهک

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۸۰۰۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان، کارشناس اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت :هم اکنون باد شدیدی همراه با گرد و خاک با سرعت 67 کیلومتر بر ساعت در شمال استان جریان دارد.

ملاشاهی افزود: شعاع دید در منطقه فرودگاهی زابل هم حداکثر دو کیلومتر است.

وی گفت: وزش تندباد در شمال استان تا فردا ادامه دارد و سرعت آن بین 60 تا 70 کیلومتر بر ساعت در نوسان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملاشاهی، کاهش دما در مناطق شمالی و مرکزی را از دیگر تغییرات جوی استان بیان کرد و گفت: دمای هوای این مناطق تا روز شنبه روند کاهشی خواهد داشت و از روز یکشنبه به طور محسوسی افزایش می باید.

کارشناس هواشناسی استان افزود: امروز برای  شهرستان های خاش ، میرجاوه، نصرت آباد، زاهدان و سراوان افزایش ابر،  بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان

عبداله آذری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته در راستای تأمین برق، افزایش نقاط مانور و توسعه زیرساخت‌ها، ۱۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و ۲ هزار و ۷۴۹ انشعاب جدید و همچنین نصب بیش از ۲۲۰ اصله تیر برق با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در سطح این شهرستان احداث شده است.

آذری گفت: با توجه به رشد ساخت و ساز واحدهای مسکونی و افزایش تراکم بافت شهری و روستایی، برقرسانی به این واحدها جز اصلی ترین برنامه‌های اجرایی در سطح این مدیریت بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان با اشاره به اینکه ۸ کیلومتر از این شبکه در مناطق شهری و ۳ کیلومتر دیگر آن در مناطق روستایی احداث شده است، اظهار داشت: تأمین برق متقاضیان و مشترکین جدید، کاهش شعاع تغذیه شبکه فشارضعیف، ارتقای ضریب اطمینان شبکه و رضایتمندی مردمی، از مهمترین اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است؛ برای ارتقای سطح ایمنی و جلوگیری ازبروز خطرات جانی، اجرای کلیه استاندارهای شبکه درسطح شهرستان همزمان با اجرای پروژه‌ها انجام می‌پذیرد.

کد خبر 6084363

دیگر خبرها

  • کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز
  • افزایش ۱۵ درصدی تعداد مسافر در راه آهن شمال غرب
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا