Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:28:43 GMT

پادگان تبریز منتقل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۸۰۰۶

پادگان تبریز منتقل می‌شود

شهردار تبریز، از آغاز عملیات مسیرگشایی امتداد خیابان ارتش و انتقال پادگان خبر داد و گفت: انتقال پادگان‌ها از مرکز شهر، در راستای تدابیر مقام معظم رهبری انجام می‌گیرد و پادگان تبریز، از نخستین طرح‌های مربوط به این دستورالعمل است.

به گزارش ایسنا، ایرج شهین باهر خاطرنشان کرد: اضافه‌شدن فضای مشجر و درختان قدیمی پادگان ارتش به وسعت ۱۰ هکتاری نقش تحول آفرین در تقویت نشاط و توسعه فضاهای تفریحی در محدوده مرکزی شهر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی اضافه کرد: طبق مذاکرات صورت‌گرفته با مسئولین ارشد ارتش، زمین‌های مقرر، از سوی ارتش تحویل شهرداری منطقه ۳ خواهد شد و تسریع در این روند، موجب شتاب در برنامه‌های توسعه فضای سبز در مرکز شهر و بازگشایی امتداد ارتش به کمربندی میانی و هم‌چنین تعیین تکلیف اراضی میدان تیر ارتش می‌شود. 

شهین‌باهر اظهار داشت: با اجرای امتداد ارتش به کمربندی میانی، شاهد شکل‌گیری محور مهم شمال به جنوب در هسته ی مرکز شهر تبریز خواهیم بود و مطالبه دیرینه شهروندان تبریزی با آغاز عملیات انتقال پادگان ارتش و آغاز عملیات مسیرگشایی امتداد خیابان ارتش محقق می‌شود.  

شهردار تبریز کاهش حجم ترافیک در محدوده کمربندی را از دیگر تاثیرات این طرح خواند.  

وی با بیان این که حل مشکلات اراضی میدان تیر ارتش شامل کاربری‌های عمومی، فرهنگی، مسکونی، تجاری و خدماتی خواهد بود، یادآور شد: طبق مصوبه کمیسیون ماده ۵ و مصالحه‌ای که با مسئولان محترم ارتش صورت گرفته است، با انتقال پادگان تبریز به بیرون از شهر، ۱۰ هکتار از فضای این پادگان قدیمی به احداث فضای سبز اختصاص خواهد یافت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکمتیار از اقامتگاه دولتی خود منتقل شد

منابع نزدیک به رئیس حزب اسلامی می‌گویند: وی پس از بیرون شدن از اقامتگاه و دفترش در زمین‌های دولتی، به منطقه «شیرپور» کابل منتقل شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «محمدیونس فدا» مشاور فرهنگی «گلبدین حکمتیار» رئیس حزب اسلامی افغانستان به «آماج نیوز» گفت حکمتیار براساس «مصلحت اجتماعی» و تأمین بهتر امنیت به مکانی امن در «شیرپور» کابل منتقل شده است.

وی افزود که محل‌ اسکان، فعالیت‌های اجتماعی-سیاسی، دعوتی و دفتر حکمتیار به مکانی امن در شیرپور انتقال یافته و اکنون مشکل خاصی وجود ندارد.

فدا با اظهار اینکه حکمتیار روابط خوبی با سران طالبان دارد، اضافه کرد: موضوعات کوچکی که در رسانه‌ها مطرح شود در اسرع وقت بین گلبدین حکمتیار و افراد با صلاحیت طالبان با تفاهم حل می‌شود.

مشاور حکمتیار همچنین اظهار داشت: درباره خانه و دفتر قبلی‌ رئیس حزب اسلامی بین طالبان و گلبدین حکمتیار مذاکره جریان دارد.

طالبان: توافق اسکان حکمتیار با دولت اشرف غنی بودحکمتیار: مردم افغانستان باید در تصمیم‌گیری‌های ملی شریک باشند

گلبدین حکمتیار از سال 2017 و در پی توافق صلح با دولت اشرف غنی، در مکانی متعلق به وزارت دفاع افغانستان در منطقه دارالامان کابل زندگی می‌کرد، اما مقامات طالبان تصریح کرده‌اند که این توافق را نمی‌پذیرند و خواستار ترک وی از این محل شده بودند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • نرخ حق الوکاله سپرده های مدت دار بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • امیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • اعزام ۲ مصدوم انفجار گاز در نوشهر با بالگرد به مرکز مازندران
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه هوایی «میرون» و پادگان «برانیت»
  • مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان
  • حکمتیار از اقامتگاه دولتی خود منتقل شد
  • تاکید امام جمعه تبریز بر لزوم بهره‌مندی از مشارکت مردم در امور