Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@11:35:56 GMT

دستگیری متعرضان به محیط زیست در گیشین

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۸۰۹۷

دستگیری متعرضان به محیط زیست در گیشین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید وحید سید جعفری گفت: مأموران اجرایی شهرستان کرمان دو فرد متخلف را پس ازساعت‌ها تعقیب، عملیات شناسایی و کمین درمنطقه شکارگاه گیشین دستگیرکردند.

وی افزود: متخلفین که بسیارحرفه‌ای بوده و مدت‌هاست که مامورین اجرایی دنبال آن‌ها بودند طی یک عملیات گسترده نامبردگان که مبادرت به شکار ۱۰ قطعه کبک ویک قطعه تیهو با اسلحه ساچمه زنی کرده بودند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان با بیان این مطلب که متخلفین با حکم قضایی روانه زندان شدند، اظهارکرد: تا مراحل بازجویی بطور کامل انجام شود، متخلف دربازداشت بسرمی‌برند.

انتهای پیام/ح

دستگیری متخلفان محیط زیست درکرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه شکارچی گراز در رضوانشهر

اکبر میغی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر از صدور حکم قضایی پرداخت جریمه میلیونی برای شکارچی گراز در این شهرستان خبر داد.

او گفت: یک شکارچی متخلف که در شهرستان رضوانشهر اقدام به شکار گراز کرده بود، به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت و محیط زیست بابت شکار ۲ رأس گراز و نیز ضبط اسلحه بابت حمل سلاح غیرمجاز محکوم شد.

رئیس اداره محیط زیست رضوانشهر با اشاره به قطعی بودن حکم صادره افزود: صدور این احکام در راستای تصمیم قاطع مجموعه دستگاه قضا در شهرستان برای برخورد با متخلفان زیست محیطی است.

میغی همچنین با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی شهرستان رضوانشهر و مجموعه دادگستری، خواستار توجه بیش از پیش مردم به مسئله محیط زیست شد.

شهرستان رضوانشهر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آماده‌باش محیط‌زیستی‌های دماوند در ایام نوروز
  • آغاز طرح پویش ملی «مسیر سبز_ایران پاک» در کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه شکارچی گراز در رضوانشهر
  • دستگیری ۱۳ متخلف و جمع‌آوری ۵ پاتوق معتادان در دامغان
  • فاجعه زیست محیطی بیخ گوش شهر
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • متعرضان به انفال عمومی رصد می‌شوند
  • دستگیری فردی که ۴۰۰۰ متر اراضی دولتی در کرمان را تصرف کرده بود
  • دستگیری سه شکارچی متخلف در قزوین
  • عملیات تنظیف و پاکسازی رودخانه خرم رود خرم‌آباد