Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@08:05:33 GMT

دیدار فرمانده انتظامی سیاهکل با رئیس واحد لاهیجان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۸۳۵۷

دیدار فرمانده انتظامی سیاهکل با رئیس واحد لاهیجان

فرمانده انتظامی سیاهکل و هیأت همراه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دیدار طرفین درباره مسائل مربوط به فرهنگ و ارتقای آن، افزایش امنیت و کاهش بزهکاری‌های اجتماعی و امنیت فضای اجتماعی و سایبری به گفت‌وگو پرداختند.

سرهنگ حمید محمدی نسب فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیاهکل با تبریک به مناسبت انتخاب دکتر سیروس بیدریغ به عنوان رئیس واحد لاهیجان و با توجه به حضور جامعه دانشگاهی و نقش پر رنگ استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه در فرهنگ سازی و نهادینه کردن هنجارها، همکاری واحد لاهیجان با نیروی انتظامی را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدریغ نیز با توجه به ظرفیت‌های بالقوه واحد لاهیجان از جمله اعضای هیأت علمی و دانشجویان به ویژه در رشته‌های انسانی و فنی و مهندسی، آن را بستری آماده برای پژوهشگران حوزه‌های اجتماعی و امنیتی دانست و آمادگی همه جانبه واحد سیاهکل را در حل مشکلات استان و کشور و همکاری با نیروی انتظامی اعلام کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر و تعدادی از اعضای مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان یزد همزمان با آغاز طرح نور با حضور در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد از زحمات این نیرو درجهت احیا و گسترش فریضه امربه معروف و نهی از منکر و فرهنگ عفاف و حجاب تشکر و قدردانی کردند. 

فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تبریک اعیاد و اقدام شجاعانه هوافضای سپاه در شکستن هیمنه پوشالی اسرائیل، از همراهی ناظران و فعالان مجمع رهروان تشکر کرد و از طرح نور گزارشی ارائه داد. 

سردار بهدانی فرد افزود: درابتدا تذکر و بعد اجرای قانون از وظایف این نیروست و رضایتمندی مردم مشوق حضور موثر این نیرو بوده است.

مدیر مجمع رهروان نیز متقابلا با تشکر از اقدام مقتدرانه و قانونی در مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی، از خوشحالی مردم در این خصوص و عزم جزم نیروی خدوم انتظامی در طرح نور تشکر کرد. 

سردار فتوحی بیان داشت: سازماندهی بیشتر و آموزش ناظرین و همراهی موثر در اجرای هرچه موفق‌تر این طرح که درخواست آحاد مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران است، در دستور کار مجمع رهروان قرار دارد.

اجرای قانون در بستر تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های حاکمیتی و مشارکت بسیار خوب مردمی در حفظ امنیت و آرامش جامعه، محور گفتگوی این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • پاسخ ایران به اسرائیل دقیق و هوشمندانه بود
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • توقیف ۶۰۰ سی‌سی قاچاق در لاهیجان