Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون در خراسان جنوبی ۱۰ طرح روستایی را برای بهره برداری دارد که دو طرح مربوط به شهرستان نهبندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه پرورش شتر در شهرستان نهبندان با اشاره به ظرفیت بالای خراسان جنوبی در پرورش شتر بیان کرد: توسعه استان باید بر اساس مزیت ها و دانش صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح های خلاق و دارای نوآوری  در اولویت دریافت تسهیلات هستند، گفت: پرورش شتر  طرح بسیار مطلوبی بوده چرا که فرآورده های شتری ذائقه مصرف دارد.

ربیعی با بیان اینکه وزارت تعاون در استان خراسان جنوبی ۱۰ طرح روستایی را برای بهره برداری دارد، گفت: برای افتتاح پروژه پرورش شتر نهبندان، بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار پرداخت کرده کرده ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: این طرح  با مشارکت ۱۱۰ خانواده در شرکت تعاونی به بهره برداری رسیده و از اقدامات ارزنده و مهمی برای خراسان جنوبی است.

گفتنی است؛ طرح پرواربندی و پرورش شتر از نخستین طرح مشارکتی سطح کشور به شمار می رود که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در روستای چاهداشی نهبندان به بهره برداری رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

محمودی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی از واگذاری هزار و ۳۵۸ اشتراک رایگان و گازکشی رایگان داخلی ۲ هزار و ۳۸۳ مشترک تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در زمینه ایفای بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز استان، پارسال هزار و ۳۵۸ اشتراک رایگان به مددجویان نهاد‌های حمایتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال واگذار شده است. 

او افزود: از این تعداد اشتراک رایگان واگذار شده،  هزار و ۱۵۷ اشتراک مربوط به مددجویان کمیته امداد و ۲۰۱ اشتراک رایگان مربوط به مددجویان سازمان بهزیستی بوده است.

محمودی با اشاره به گازکشی داخلی ۲ هزار و ۳۸۳ مشترک نهاد‌های حمایتی استان در پارسال اظهار کرد: هزینه گازکشی داخلی این مشترکین حدود ۱۲۹ میلیارد ریال بوده که به صورت رایگان انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد