Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:59:10 GMT

خبرهای کوتاه استان یزد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۸۹۳۷

خبرهای کوتاه استان یزد

یزد- ایرنا- مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی این دانشگاه این مراسم با حضور رییس واحد،مسؤلان ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفت، کارکنان ، اساتید، دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه و همچنین با حضور نونهالان مرکز آموزشی فرهنگی سما تفت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاضرین با ذکر فاتحه با مقام شامخ شهدا و امام شهدا پیمانی دوباره بستند.
دانش آموزان مرکز آموزشی فرهنگی سما تفت با اجرای سرود و برنامه های متنوع، درک آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و اندیشه های والای امام خمینی (ره) و رهبری را نشان دادند.
***
به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور مسئولان شهرستان ،
دومین نمایشگاه سه منظوره عکس، تجسمی و خوشنویسی در اردکان گشایش یافت.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به قدرت هنر در انتقال مفاهیم به مخاطبین گفت: هنرمندان می توانند با استفاده از این ظرفیت در راه ترویج فرهنگ معارف دین و اهل بیت نقش مهمی ایفا کنند.
به گفته مسئول بسیج هنرمندان اردکان در این نمایشگاه 2 اثر نقاشی خط، 3 اثر عکاسی، 9 اثر خوشنویسی و 2 اثر گرافیکی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
رضا صفدرخان افزود: ویژگی مهم این دوره از نمایشگاه رونمایی از اولین آثار نقاشی خط در اردکان است که به همت سه نفر از هنرمندان بسیجی اردکانی به نام های جواد یوسفی (خوشنویس)، سید محمدحسن موسوی (نقاش) و مریم دهستانی (گرافیست) خلق شده است.
وی گفت: دومین نمایشگاه سه منظوره عکس، تجسمی و خوشنویسی اردکان به همت کانون بسیج هنرمندان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است.
این نمایشگاه تا 22 بهمن ماه از ساعت 18 الی 20 در محل نگارخانه شفق اردکان واقع در بلوار آیت الله خامنه ای برای بازدید عموم دایر است.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ خبرنگار: مژگان دشتی**
***
بانوی ووشوکار یزد در بخش ساندا برای اولین بار در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صاحب گردن آویز نقره شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت ووشو استان یزد، در مسابقات انتخابی تیم ملی که به میزبانی تهران برگزار شد 33 تیم ( تهران به عنوان میزبان 2 تیم) در بخش ساندا به رقابت پرداختند که سهم یزدی ها یک مدال با ارزش از جنس نقره بود.
مهرناز ضرغامی بانوی سانداکار ووشوی استان در رده سنی نوجوانان وزن 42 کیلوگرم با مربیگری لیلا بندانی موفق شد مدال نقره مسابقات کشوری را برای اولین بار به یزدی ها هدیه کند و مزد زحمات خود و مربیانش را با راهیابی به اردوی تیم ملی بگیرد.
ضرغامی در گام نخست حریفی از قزوین را شکست داد و در مرحله یک هشتم بازیکن تیم سیستان و بلوچستان را مغلوب کرد. اوج کار ضرغامی در مرحله نیمه نهایی بود که ووشوکار نامی از استان اصفهان را از پیش رو برداشت و پا به دیدار پایانی گذاشت.
در فینال نیز با وجود مصدومیتی که برایش پیش آمد باغیرت و جسورانه مبارزه کرد اما نتوانست کار حریف مازندرانی را تمام کند و در عین شایستگی از کسب مدال طلا باز ماند.
اردوی مشترک با تیم ووشوی استان خوزستان که به همت زینب معشوری نایب رئیس بانوان هیئت ووشو پیش از شروع این مسابقات برگزار شد، تاثیر زیادی در کسب این مدال داشت.
مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی از 19 بهمن ماه در بخش تالو پیگیری خواهد شد که امیدواریم تالوکاران یزدی نیز صاحب مقام شوند.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی**انتشار: محمدحسین فلاح

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد

هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، شهرستان اردکان استان یزد، یکی از شهرستان‌های دوازده‌گانه این استان با موافقت هیئت وزیران به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد.

شهرستان اردکان یکی از شهرستان‌های مهم صنعتی و پر آلاینده در استان یزد است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.‌

‌ش

کد خبر 749337

دیگر خبرها

  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی