Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@19:42:25 GMT

یک اتفاق زیبا و جذاب هنری برای مهدی پاکدل/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۹۰۹۰

یک اتفاق زیبا و جذاب هنری برای مهدی پاکدل/ عکس

فرهنگ > سینما - مهدی پاکدل با انتشار عکسی از خود در کنار دو پرده ۲۵ متری از نقاشی‌های کودکان زلزله‌زده روستاهای کرمانشاه، این اثر را یک اتفاق بسیار زیبا و جذاب خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی پاکدل عکسی از خود را جلوی دو پرده ۲۵ متری از نقاشی‌های کودکان زلزله‌زده روستاهای کرمانشاه و سرپل‌ذهاب در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «شب گذشته پس از کلی ماجرای سینمایی، یک اتفاق بسیار زیبا و جذاب هم در زمینه هنرهای تجسمی در سینمای هنرمندان واقع در باغ کتاب افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند جوان سخت‌کوش دو پرده ۲۵ متری از نقاشی‌های کودکان زلزله‌زده روستاهای کرمانشاه و سرپل‌ذهاب را برای تماشای عموم در تالار اصلی به نمایش گذاشته بودند.

حتما تا این چند روز وقت هست تشریف ببرین و این همه امید و عشق رو در آثار و نقاشی‌های کودکانه این عزیزان میهن ببینید.

پی‌نوشت: دلیل ایستادن خودم وسط این نقاشی‌های زیبا فارغ از خودشیفتگی، فهمیدن مقیاس و بزرگی این نقاشی‌هاست و معنا و مفهوم دیگری ندارد.» 

57242

کلید واژه‌ها : سی و ششمین جشنواره فیلم فجر - سینمای ایران - زلزله -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حسین رنجبر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۹۳ اثر در تکنیک‌های اسکرچ برد، آبرنگ و کلاژ به تماشا گذاشته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی