Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:42:20 GMT

اجرای یک روز کار داوطلبی در پیاده راه فرهنگی رشت

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۹۲۱۹

اجرای یک روز کار داوطلبی در پیاده راه فرهنگی رشت

رشت - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اجرای یک روز کار داوطلبی با مشارکت شهرداری رشت در پیاده راه فرهنگی این کلانشهر خبر داد.

مهدی ولی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یک روز کار داوطلبانه از ساعت 15 تا 20 امروز (پنجشنبه) در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا می شود.
وی اظهار داشت: در اجرای این برنامه جمعیت هلال احمر استان گیلان با مشارکت شهرداری و پنج سازمان مردم نهاد با برپایی 15 چادر، خدمات آموزشی و درمانی به عموم مردم ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولی پور افزود: در این برنامه جمعیت هلال احمر استان خدماتی از قبیل ویزیت عمومی و تخصصی (زنان، اعصاب و روان)، آموزش کمک های اولیه، آموزش های محیط زیستی، مشاوره خانواده و تحصیلی، آموزش مهارت های زندگی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی (ایدز، طلاق و اعتیاد)، کارآفرینی (هنر، صنایع دستی و بوم گردی، ترویج ورزش های همگانی و مشاوره حقوقی ارائه می دهد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: خدمات آموزشی و درمانی این جمعیت در برنامه یک روز کار داوطلبی، رایگان است.

* برگزاری جشنواره غذای های محلی ویژه خبرنگاران
به مناسبت دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنواره غذاهای محلی ویژه خبرنگاران روز گذشته با شرکت 30 نفر از خبرنگاران استان گیلان در تالار گفت وگوی شهرداری رشت برگزار شد.
در این جشنواره پس از داوری، خبرنگاران مریم معبدی، صدیقه صالح، تارا مرادی، ماندانا پرویزی و مهری صفری به ترتیب مقام های نخست تا پنجم این جشنواره را کسب کردند.
12تا 22 بهمن دهه فجر است.
خبرنگار:شادی خورشیدی سدهی**انتشاردهنده:کبیری
7286/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امداد امدادرسانی به ۲۵۶ نفر متاثر از سیل از ۱۴ تا ۱۵ اردیبهشت ماه در استان خبر داد.

محمدعلی کاوسی، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت به رسانه‌ها اظهار داشت: با توجه به شدت بارندگی‌های روز گذشته، شهرستان‌های طبس، بیرجند، بشرویه، خوسف، سربیشه، نهبندان و قائن متحمل خساراتی ناشی از سیل شدند. 

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان که در حالت آماده‌باش بود از همان ساعات اولیه به یاری سیل‌زدگان شتافت. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال احمر در سراسر استان در ۲۴ ساعت گذشته، به ۵۸ خانوار و  ۲۵۶ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند. 

کاوسی بیان داشت: روز گذشته تعداد ۳۲ نفر در اماکنی غیر از جمعیت اسکان داده شدند.

وی همچنین از انتقال ۷۵ نفر به اماکن امن خبر داد و تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۵ خودرو و ۱۶ نفر گرفتار در سیل رهاسازی شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: دو تخته پتو، دو تخته موکت، ۱۰ کیلو نایلون، ۱۸ قوطی کنسرو و ۳ عدد چادر از جمله اقلام توزیع شده میان سیل‌زدگان بوده است.

کاوسی اظهار داشت: روز گذشته ۴۸ تیم عملیاتی، ۸۸ نیروی عملیاتی و ۲۵ خودرو به سیل‌زدگان امدادرسانی کردند. 

وی از تخلیه آب ۵۷ منزل مسکونی در سیلاب روز گذشته خبر داد و بیان داشت: تجهیزات به کار رفته شامل ۱۸ دستگاه موتور پمپ، پنج دستگاه لجن کش و هشت دستگاه کف‌کش نیز در عملیات روز گذشته به کار گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند