Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کوثر در ایلام با حضور معاون اول رئیس جمهور امروز پنج شنبه افتتاح شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، این طرح در زیربنای 12 هزار و 600 متر مربع و با هزینه 500 میلیارد ریال در مدت شش سال به بهره برداری رسیده است. بیمارستان فوق تخصصی کوثر دارای بخش های جراحی داخلی، زنان، بخش اطفال و نوزادان، مراقبت های ویژه زایشگاه، آی سی یو و سی سی یو،‌ آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی، داروخانه شبانه روزی و 16 مطب فوق تخصصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان فوق تخصصی کوثر که در هفت طبقه احداث شده، دارای 120 تخت تخصصی و فوق تخصصی است و برای 220 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج

با پایان سفر دو روزه رئیس‌جمهور به پاکستان، او صبح چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و برای حضور در مراسم افتتاح یک ابرپروژه به این کشور سفر کرد. سید ابراهیم رئیسی در این سفر یک روزه به همراه رئیس‌جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره دو سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح کرد. رئیسی در ادامه این سفر مرود استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت و پنج سند همکاری بین مقامات دو کشور امضا شد.

دریافت 68 MB

خبرنگار: سمیه ایمانیان / تدوینگر: حمیدرضا برزگر
 

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • طرح بزرگ برق‌ آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است