Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-09@02:18:18 GMT

واکنش فردوسی‌پور به کارت زرد جلال حسینی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۰۲۱۹

واکنش فردوسی‌پور به کارت زرد جلال حسینی

سید جلال حسینی در بازی مقابل صنعت با خطای بی مورد و مشکوک بر روی حریف، یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد تا دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان را از دست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید جلال حسینی در بازی مقابل صنعت نفت در حالی که تیمش ۳-۰ از حریف جلو بود، با خطای بی مورد و مشکوک بر روی حریف، یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد تا دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بازبینی صحنه خطای سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس  بر روی بازیکن صنعت نفت، به طور قطع نمی توان در مورد عمدی بودن یا نبودن این کارت نظر داد اما عادل فردوسی پور پیشتر به راحتی با ادعای عمدی بودن کارت زرد سرور جپارف برای رفتن به تعطیلات، نشان داده که توانایی خاصی در نیت خوانی دارد؛ حال باید تا دوشنبه منتظر ماند و دید واکنش فردوسی پور که این روزها رابطه خوبی هم با پرسپولیسی ها ندارد چه خواهد بود.

لازم به ذکر است، در فوتبال اروپا نیز چند ژابی آلونسو، سرخیو راموس و کارواخال قبلاً با دریافت کارت زرد عمدی و محرومیت در بازی بعد، با محرومیت دو جلسه ای رو به رو شده بودند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای 9 نفره شدن تیم لیگ برتری با یک کارت قرمز!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی فولاد در بخشی از مصاحبه اخیر خود با برنامه فوتبال برتر به 9 نفره شدن تیمش در دیدار با تراکتور تبریز اشاره کرد؛ این در حالی بود که بیژن حیدری داور وسط تنها جفرسون باهیا مدافع برزیلی فولاد را با کارت قرمز جریمه کرده بود!

ماجرا از این قرار بود که در دقایق پایانی مسابقه مذکور و زمانی که فولادی‌ها ده نفره شده بودند، علی شجاعی دفاع چپ این تیم دچار آسیب‌دیدگی شد و نمی‌توانست به بازی ادامه بدهد. از سوی دیگر تعویض های فولاد هم تمام شده بود و او دقایقی را بیرون از زمین سپری کرد.

شجاعی بعد از چند دقیقه با توجه به اینکه تیمش تعویضی نداشت، با درد زیاد وارد زمین شد اما عملا نتوانست کار خاصی انجام بدهد و اشاره ویسی به 9 نفره شدن تیمش در بازی با تراکتور به همین موضوع مربوط است.

فولادی‌ها خود را برای مسابقه حساس با استقلال در روز دوشنبه هفته آینده آماده می‌کنند؛ ویسی و شاگردانش امیدوار به کسب امتیاز از این بازی حساس هستند تا بتوانند جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • ماجرای 9 نفره شدن تیم لیگ برتری با یک کارت قرمز!
  • (عکس) کنایه تند بازیگر تلویزیون به میثاقی با اسم بردن از عادل فردوسی‌پور
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)