Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - وزير ورزش و جوانان گفت: سرانه ورزشي کشور بسيار بيشتر از آمارهاي اعلاامي کنوني است و براي محاسبه اين سرانه بايد امکانات ورزشي ساير دستگاهها نيز در نظر گرفته شود.

به گزارش ايرنا، مسعود سلطاني فر روز پنجشنبه در حاشيه بازديد از طرح هاي نيمه تمام ورزشي شهرستان ابهر در جمع خبرنگاران، افزود: سرانه ورزشي کشور با توجه به امکانات ورزشي که وزارت ورزش، نيروهاي مسلح دانشگاه ها، آموزش پرورش، شهرداري ها و ساير دستگاه ها در اختيار دارند بسيار بيشتر از آمار اعلامي حال حاضر است و اين سرانه 80 صدم نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه به عنوان متولي اين مهم، در حال گردآوري آمارها از ساير دستگاه ها براي محاسبه دقيق سرانه ورزشي است.
وزير ورزش و جوانان يادآور شد: هم اکنون اين وزارتخانه هشت هزار مکان ورزشي، نيروهاي مسلح حدود 7 تا 8 هزار فضاي ورزشي، وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعي حدود 400 مجتمع ورزشي و وزارت آموزش و پرورش 3 هزار فضاي و اماکن ورزشي در اختيار دارند علاوه بر اين ها، شهرداري هاي سراسر کشور اماکن ورزشي بسياري را احداث و بهر ه برداري کرده اند و سرانه ورزشي بسيار بيشتر از آمار کنوني است.
اين مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه طرح هاي نيمه تمام شهرستان ابهر سالها نيمه کاره رها شده و در اين چند سال براي آنها اتفاقي نيفتاده است.
وي اظهار کرد: سياست وزارت ورزش و جوانان اين است که اولويت را به تکميل طرح هاي نيمه تمام با پيشرفت فيزيکي بالا 70 درصد بدهد، اما طرح هاي نيمه تمام شهرستان ابهر در حدود 50 درصد پيشرفت دارند.
سلطاني فر خاطرنشان کرد: اميداروايم که با منابعي که از رديف هاي استاني و ملي به اين طرح ها اختصاص مي يابد بتوانيم تا پايان فصل کاري سال 97 اين طرح ها را تکميل و به بهره برداري برسانيم.
به گزارش ايرنا، مسعود سلطاني فر روز پنجشنبه در ابتداي سفر يک روزه خود به استان زنجان، در جريان عمليات اجرايي استاديوم سه هزار نفري ابهر قرار گرفت.
استخر صائين قلعه و استخر تمريني هيدج دومين مقصد سلطاني فر در بازديد از طرح هاي عمراني حوزه ورزش بود که براي استخر صائين قله اعتبار 14 ميليارد ريالي و استخر تمريني هيدج اعتبار 15 ميليارد ريالي پيش بيني شده است.
سلطاني فر براي حضور در مراسم اختتاميه بيشت و هشتيمن دوره مسابقات بين المللي جام فجر که از 16 بهمن در زنجان آغاز شده است، بازديد از مهرانه، بهره برداري از چند واحد صنعتي از جمله واحد صنعتي گالوانيزه شمش و کيمياي زنجان گستران، ديدار با امام جمعه و حضور در جمع فعالان اقتصادي به شهرستان زنجان سفر کرد ه است.
شهرستان ابهر با 155 هزار نفر جمعيت در 90 کيلومتري شرق زنجان واقع است.
7324/8068
خبرنگار: اکرم بيات ** انتشار : اسماعيل جهانبخش
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نشست با کاپیتان های تیم های ملی ورزشی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در خدمت کاپیتان‌ها و ملی‌پوشان تیم‌های مختلف هستیم. موفقیت‌های اخیر رزمندگان جمهوری اسلامی درخصوص عملیات اخیر و اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم از جامعه ورزش که در این مدت کوتاه واکنش‌های بسیار خوبی به این عملیات پرشکوه داشتند و این نشان می‌دهد که ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند.

هاشمی خاطرنشان کرد: موضوع روایت‌گری برای مقام معظم رهبری و رییس جمهور اینقدر پراهمیت است که ستاد روایت پیشرفت تشکیل شد و آقای تقدیری با حکم رییس جمهور محترم ریاست این ستاد را برعهده گرفت. فعلا در شروع کار هستیم و لازم است که اهمیت بیشتری به موضوع روایتگری داده شود و اینگونه نشست‌ها و اردو‌ها خیلی به مسئله روایت‌گری کمک می‌کند.

وی بیان کرد: در حوزه ورزش هر مدالی که به دست می‌آید به روایت پیشرفت کمک می‌کند. زمانی که قهرمانان کشور در یک رویداد بین‌المللی حضور دارند و سرود کشور پخش می‌شود باعث غرور ملی می‌شود و این اثرگذاری ورزش را نشان می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت موضوع حجاب اظهار داشت: موضوع حجاب یکی از موضوعات اصلی و دغدغه نظام است چراکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود. وقتی یک بانوی ما باحجاب در رویداد بین‌المللی حاضر می‌شود نشان دهنده اقتدار فرهنگ کشورمان است.

هاشمی افزود: زمانی روایت پیشرفت به خوبی منتشر خواهد شد که از زبان خود قهرمانان باشد. همانطور که وقتی افتخارات هشت سال دفاع مقدس از سوی رزمندگان مطرح می‌شود قطعا خیلی تفاوت دارد و حس و حال بهتری برای مخاطبان خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته باید این نکته را توجه کنیم که قهرمانان فقط نباید راوی مسائل ورزشی باشند و می‌توانند با توجه به علاقه‌مندی راوی مسائل حوزه‌های دیگر نیز باشند. ورزشکاران می‌توانند در همه حوزه‌های کشور که پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم ورود کنند و به عنوان راوی برای مخاطبان اثرگذاری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود
  • علیرضا رضایی: اخذ مالیات باعث گران شدن ورزش می‌شود
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • اسفراین مهد پرمخاطب‌ترین ورزش سنتی ایران/ لزوم حمایت‌های بیشتر وزارت
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • خیرآباد زنجان به عنوان سردترین منطقه استان زنجان گزارش شد
  • خیرآباد با دمای منفی ۴ درجه سردترین ایستگاه زنجان به ثبت رسید