Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:42:55 GMT

افتتاح شرکت گالوانیزه شمس زنجان با حضور وزیر ورزش

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۰۴۴۷

افتتاح شرکت گالوانیزه شمس زنجان با حضور وزیر ورزش

ظهر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، شرکت گالوانیزه شمس زنجان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، استاندار زنجان در مراسم افتتاح این شرکت با بیان اینکه محتاج مشارکت بخش خصوصی برای ایجاد شغل هستیم، اظهار کرد: دهه فجر امسال 76 طرح با اعتباری بالغ بر 218 میلیارد تومان و 26 میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی افتتاح و به اشتغالزایی برای 1156 شغل منتج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسئول با اشاره به افتتاح 563 پروژه با 358 میلیارد تومان در حوزه عمرانی ادامه داد: طی دهه فجر امسال 42 پروژه عمرانی وارد فاز اجرایی شده است.  

وی با بیان اینکه طی دهه فجر امسال 58 روستا گازرسانی شده است، افزود: 78 درصد جمعیت روستای بالای 25 خانوار از نعمت گاز برخوردارند. همچنین در اجرای برنامه‌های برش استانی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که به جد توسط ریاست جمهوری دنبال می‌شود، در حوزه صنعت و تولید بر فعال شدن واحدهای تعطیلی استان متمرکز شده‌ایم.  

درویش‌امیری خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و بر اساس برش استانی، امسال 8 واحد احیا و راه‌اندازی شده و از قبل آن 500 شغل جدید به حوز اشتغال اضافه شده است. یکی از واحدهای در شرف راه‌اندازی نیز چینی نور است که بیش از 1000 شغل به مشاغل موجود اضافه می‌کند.  

استاندار زنجان تاکید کرد: چند واحد بزرگ و مهم بالای 90 درصد از کارهای‌شان انجام شده است، از جمله شرکت گلرنگ که پارسال با 40 میلیارد تومان سرمایه گذاری کلنگ‌زنی شد و 90 درصد پیشرفت دارد. فولاد البرز ناب آرش نیز یکی از بزرگ‌ترین واحدهایی است که چند سال بود شروع شده بود و با 800 میلیارد تومان در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.  

وی یادآور شد: سهم اشتغال در حوزه آی‌تی و آی‌سی‌تی در زنجان 793 شغل پیش‌بینی شده بود که تاکنون 886 نفر مشغول به کار شده‌اند. علاوه بر این استان زنجان در تمایل برای سرمایه‌گذاری خارجی جزو 5 استان اول است و طی 10 ماهه اول امسال 231 میلیون دلار برای 4 طرح اقتصادی با اشتغالزایی برای 570 نفر هزینه شده است.  

به گزارش ایسنا، شرکت گالوانیزه شمس در راستای پوشش‌دهی فلزات به روش غوطه‌وری در روی با ظرفیت 30 هزار تن در سال و میزان سرمایه‌گذاری 120 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است. در واقع ارزش ماشین‌آلات این شرکت 50 میلیارد ریال و میزان تسهیلات اخذ شده از محل تسهیلات رونق اقتصادی بانک ملی 30 میلیارد ریال برآورد شده است.  

راه‌اندازی شرکت گالوانیزه شمس زنجان با 5000 مترمربع زیربنا و در مساحتی به متراژ 19 هزار و 142 متر مربع برای 50 نفر اشتغالزایی دارد و در شهرک صنعتی نوآوران استقرار دارد. شرکت گالوانیزه شمس زنجان بزرگ‌ترین واحد گالوازیناسیون غرب کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی الفتی ملی‌پوش تیم ژیمناستیک کشورمان که اخیرا موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

کیومرث هاشمی در این دیدار با ابراز خوشحالی از موفقیت اخیر ژیمناستیک کشور اظهار داشت: این موفقیت و کسب سهمیه می‌تواند شروعی باشد برای رشته‌هایی که شاید تا پیش از این هیچکس به موفقیت آن فکر نمی‌کرد و اینکه بتوانیم در رویدادهای مهم کسب مدال کنیم. با استعدادهایی که وجود دارد و زحماتی که مجموعه فدراسیون انجام داد توانستیم به این موفقیت برسیم.

وی افزود: مهدی الفتی با سهمیه‌ای که به دست آورد و مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب کرد نشان داد که اگر به این رشته‌ها توجه شود این استعدادها قطعا به افتخارات بزرگی دست پیدا خواهند کرد. حضور در المپیک یک افتخار برای کشورها و ورزشکار محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در این رویداد بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه حضور در المپیک یک اتفاق بزرگ برای هر ورزشکار است اظهار داشت: آن چیزی که در ابتدا مهم است حضور این ورزشکاران به عنوان سفیران کشور در این رویداد است و در مرحله بعدی گرفتن نتیجه از این مسابقات مهم است. تا همین جا که این سهمیه به دست آمده یعنی ورزشکار توانسته شایستگی‌های خود را نشان دهد. از همه دوستانی که برای این رشته مادر تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و همدلی همه دوستان منجر به کسب موفقیت می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت ژیمناستیک اظهار کرد: از ابتدا یک سیاست را سعی کردیم به فدراسیون‌ها انتقال دهیم و آن هم ایجاد آرامش در جامعه ورزش است. در شرایط آرامش است که ورزشکار و کادر فنی و مجموعه فدراسیون می‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: موفقیت ورزشکار باعث خوشحالی مردم می‌شود و خوشحالی مردم نیز یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است. سلایق و رفتارهای مختلف همیشه وجود دارد و اختلاف سلایق‌ها نباید منجر به ایجاد حواشی و لطمه خوردن به تیم ملی شود.

هاشمی اظهار داشت: آن چیزی که خواست جامعه ژیمناستیک و پیشکسوتان این رشته است که در سایه همدلی و ثبات این رشته بتواند به موفقیت‌های دوچندان دست پیدا کند. باید همگی به فضای آرامش کمک کنیم و حیف است که این موفقیت‌ها به هدر برود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما حمایت از فدراسیون‌ها است و پیش‌بینی کرده‌ایم که ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها به روز شود. به فدراسیون‌ها اعلام کردیم که نیازهای اولیه را برای تجهیز کمپ‌های تیم ملی به ما اعلام کنند.

زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های وزیر ورزش از رشته ژیمناستیک اظهار داشت: ممنونیم که این فرصت به رشته ژیمناستیک داده شد. دوستان زیادی در مجموعه فدراسیون در کسب این موفقیت سهم دارند و با تلاش گروهی فدراسیون و کادر فنی امروز شاهد این اتفاق تاریخی و کسب سهمیه هستیم.

وی در ادامه افزود: در این چند سال توفیقات بسیار خوبی برای ژیمناستیک ایران به دست آمد و همه هدف ما ایجاد همدلی و موفقیت این رشته مادر است که استعدادهای بیشماری در آن وجود دارند. همه این موفقیت‌ها باعث سرافرازی ژیمناستیک است و خوشحالیم که در اعتلای ورزش کشور سهیم بوده‌ایم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: حضور هاشمی در موفقیت ژیمناستیک بسیار تاثیرگذار بوده است و خوشحالیم که با حضور او حال ورزش عوض شد چون دغدغه ورزشکاران را داشتند. وزیر ورزش پیگیر وضعیت ژیمناستیک بود و این پیگیری باعث شد که الان شاهد این افتخار بزرگ برای ژیمناستیک باشیم.

مهدی الفتی ملی‌پوش تیم ژیمناستیک کشورمان در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های وزارت ورزش اظهار داشت: خیلی خوشحالم که وزارتخانه و شخص وزیر توجه ویژه ای به رشته ژیمناستیک دارد و با این حمایت موفق شدم برای کشورم افتخار بزرگی را به دست آورم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، مدیرکل حوزه وزارتی، سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک و رضا خیرخواه سرمریی تیم ژیمناستیک هنری نیز در این جلسه حضور داشتند.

در پایان این دیدار وزیر ورزش از مهدی الفتی به دلیل افتخاری که برای کشور به دست آورد تجلیل کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901428

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد