Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه ذوالقدر (نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به روند برگزاری سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: امسال استقبال خوبی از جشنواره فیلم فجر شده است و ما شاهد فیلم‌های خوب با موضوعات متفاوت بودیم. من امسال فیلم‌های جشن دلتنگی، سوءتفاهم، لاتاری و مغزهای کوچک زنگ زده را تماشا کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهار فیلم از زاویه‌ای مختلف به مشکلات جامعه و خانواده‌ها پرداخته و موفق بودند.

ذوالقدر ادامه داد: لاتاری نیز به مسئله قاچاق انسان پرداخته بود و فیلم سوءتفاهم  موضوعی داشت که می‌تواند مخاطبان خاص خود را داشته باشد و به نظرم جشن دلتنگی و لاتاری همینطور مغزهای کوچک در میان فیلم‌های که دیدم مخاطبان بیشتری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه داوران باید کارشناسی به فیلم‌ها توجه کنند تا مشکلات سالهای گذشته به وجود نیاید، افزود: در میان فیلم‌هایی که دیدم برخی از آنها همچون فیلم جشن دلتنگی با هزینه شخصی ساخته شده و قابل تقدیر است. از هیئت داوران انتظار می‌رود که به‌صورت مساوی به فیلم‌ها توجه کنند و بین فیلمی که یک ارگان یا نهاد ساخته است و فیلم‌های که با بودجه شخصی ساخته شده است، تفاوت نگذارند و همه فیلم‌ها را به یک چشم ببینند و نظر کارشناسی و داوری خود را بدون هیچ جهت‌گیری اعلام کنند و هیچ تبعیضی نباشد.

ذوالقدر ادامه داد: روند برگزاری سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر تا امروز مثبت بوده است. امیدوارم تا پایان نیز همین روند ادامه داشته باشد و عملکرد داوران و مراسم اختتامیه نیز به شکلی باشد که ناراحتی و دلخوری به وجود  نیاید تا به سینما لطمه بزند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در احکامی جداگانه اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم، امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.»

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093454

دیگر خبرها

  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند