Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نظام پزشکی خراسان شمالی گفت: در توزیع پزشکان متخصص باید نیازهای جغرافیایی منطقه و مردمی در نظر گرفته شود.

دکتر محمد حسین انصاری مود در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در پاسخ به این سوال که یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشته که حضور پزشکان متخصص در شهرستان راز و جرگلان بدون بیمارستان بی معناست، افزود: وزارت بهداشت متولی امر بهداشت و درمان در بخش دولتی است اما در بخش خصوصی نیز پزشکان می توانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درست است که فعالیت برخی از پزشکان فقط در بخش دولتی و آن نیز در بیمارستان ها همانند پزشکان جراح امکان پذیر است اما آیا حضور پزشکانی همچون اطفال، اعصاب و روان، داخلی، پوست، چشم و زنان نیز نیازمند امکانات خاصی است که فقط باید در بیمارستان ها فعالیت کنند؟

انصاری مود بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر پزشکان را در محل‌هایی اسکان می‌دهیم که امکانات وجود دارد اما چه زمانی نوبت به شهرستان های محرومی همچون راز و جرگلان می‌رسد؟ تا چه زمانی باید مردم شهرستان راز و جرگلان به امید آن باشند که روزی در این شهرستان بیمارستان ساخته می شود و از امکان پزشکان متخصص بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه نیاز جغرافیایی وزارت بهداشت تعیین می کند که چه پزشکانی در چه منطقه ای فعالیت کنند، گفت: اما چه زمانی نیازهای سایر شهرها کامل می شود و نوبت شهرستان راز و جرگلان می رسد؟

انصاری مود تاکید کرد: این نیازهای جغرافیایی(که ناقص نیز است) باید اصلاح شوند و بر اساس نیاز مردم تعریف شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز صاحب سینما می‌شود

تقی صادقی گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت مؤسسه سینما شهر با یک میلیارد تومان اعتبار خریداری و در ماه جاری در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان بعد از ۲۰ سال از شهرستان شدن از نعمت سینما برخوردار خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی صاحب هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود