Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@15:33:06 GMT

دستگیری سارقان حرفه‌ای برنج در رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۰۸۳۶

دستگیری سارقان حرفه‌ای برنج در رضوانشهر

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سرهنگ رضا کوهستانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت برنج که به طور عمده صورت می‌گرفت، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با بیان این‌که با تحقیقات نامحسوس و بررسی آثار و علائم به جامانده از صحنه‌های سرقت یک سارق سابقه‌دار در خصوص وقوع این سرقت‌ها توسط مأموران پلیس آگاهی شناسایی شد، افزود: سارق سابقه‌دار 30 ساله در عملیاتی پلیسی در یک قلیان‌ سرا در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی با اعلام این‌که سارق دستگیر شده در مقابل دلایل و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به 8 فقره سرقت برنج و شلتوک به وزن تقریبی 4850 کیلوگرم با همدستی 4 متهم سابقه‌دار دیگر اعتراف کرد،گفت: دو همدست 35 و 34 ساله متهم با اخذ نیابت قضایی در بخش شاندرمن ماسال دستگیر شدند.

وی با اعلام این‌که تلاش پلیس به منظور دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد، بیان کرد: تاکنون 8 شاکی از متهمان اعلام شکایت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در پایان با اعلام این‌که تحقیقات پلیس به منظور شناسایی مالباختگان احتمالی دیگر این پرونده ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد؛ منزل و مغازه‌های خود را به درب‌های ایمن و قفل‌های مطمئن مجهز کرده و هم‌چنین هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد