Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان منتظری در دیدار با سپیدرود رشت کاپیتان اول استقلال است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برای سومین دیدار متوالی کاپیتان استقلال برای شروع مسابقه تغییر کرد. استقلالی‌ها در دیدار با پدیده در لیگ برتر مهدی رحمتی را به عنوان کاپیتان در ترکیب خود داشتند که جلوتر از دیگر بازیکنان با بازوبند کاپیتانی وارد میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با نیمکت نشینی مهدی رحمتی در دیدار با ذوب آهن و حضور خسرو حیدری در ترکیب اولیه، این بازیکن جلوتر از پژمان منتظری بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بست تا او جانشین رحمتی باشد.

حیدری در دیدار با سپیدرود رشت نیمکت نشین شد تا به این ترتیب و با توجه به نیمکت نشینی رحمتی، پژمان منتظری مدافع آبی‌ها بازوبند کاپیتانی را بازو ببندد و جلوتر از سایر بازیکنان وارد زمین مسابقه شود.   به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در برنامه دیروز دورهمی با حضور خسرو حیدری، مهران مدیری چند کاپیتان بودن استقلال را با طنز بیان کرده و چند بازوبند کاپیتانی به خسرو حیدری برای کاپیتان های استقلال هدیه داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای باقیمانده اش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف میزبان خود تراکتور می رود. مسابقه دشواری که آبی ها برای حفظ صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب سه امتیاز هستند.

یکی از دغدغه های کادرفنی استقلال برای این مسابقه، نداشتن مدافع جانشین روی نیمکت تیم است. نکونام در حال حاضر تنها محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا طی روزهای اخیر و به دلیل مصدومیت، از تمرینات گروهی به دور بوده اند.

در این میان، سهرابیان روز گذشته توانست با سایر هم تیمی هایش به تمرین بپردازد و این موضوع برای کادرفنی، خبر امیدوارکننده ای بود. انتشار تصاویری از تمرین امروز نیز، باعث قوت قلب نکونام شده است.

آرمین در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از عزیمت به تبریز حضور داشت و به نظر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر تراکتور نداشته باشد.

با این حال، انتظار می رود که سهرابیان در بازی فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان برود.

دیگر خبرها

  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • (ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو