Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اولویت خرید دستگاه‌ها باید خرید کالای تولیدی داخل استان البرز باشد، گفت: شهرداران و فرمانداران شهرستان‌های البرز در مبلمان شهری حق واردات و خرید خارجی ندارند. ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نظرآباد، محمدعلی نجفی در هشتمین روز از  دهه مبارک فجر در مراسم افتتاح واحد تولید قطعات سبک و مبلمان شهری نظرآباد، اظهار داشت: بخش اعظمی از  پروژه‌های استان البرز به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود که 228 پروژه استان البرز است که بیش از دو هزار و 908 میلیارد تومان اعتبارات این پروژه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  بخش اعظمی از پروژه‌های دهه فجر استان البرز توسط بخش خصوصی انجام شده است که در حدود دو هزار و 700 میلیارد تومان سهم بخش خصوصی است.

نجفی با بیان اینکه 31 پروژه با اعتبار نزدیک به 225 میلیارد تومان افتتاح پروژه‌های البرز مربوط به شهرستان نظرآباد است، گفت: با توجه به قدمت تاریخی نظرآباد باید کمک‌های بیشتری به شهرستان نظرآباد شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نظرآباد و تپه ازبکی با قدمت 9 هزار ساله نمادی از فرهنگ و تمدن ایران در جهان است، عنوان کرد: همه باید تلاش کنند  از فرصتی که برای اعتلای اقتصادی استان‌های کشور ایجاد می‌شود، استفاده کنند.

استاندار البرز با توجه به ظرفیت‌های استان البرز عنوان کرد:  در سال‌های گذشته میلیاردها تومان صرف بخش واردات بتنی می‌شد که با افتتاح این پروژه نیازهای کشور در این بخش برطرف می‌شود.

استاندار البرز تاکید کرد: هیچ کدام شهرداران و فرمانداران شهرستان‌های البرز در مبلمان شهری حق واردات و خرید خارجی ندارد و باید از شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی محصولات خریداری شود و در نیازهای استان البرز تا جای امکان از تولیدات داخلی تهیه شود.

وی با بیان اینکه سهم استان البرز در اشتغال کشور 32 هزار نفر بود، اضافه کرد: در 6 ماه گذشته بیش از 42 هزار نفر شغل ایجاد و امیدواریم تا پایان سال تا 50 هزار اشتغال در استان البرز ایجاد شود.

انتهای پیام/ ز

R41451/P41362/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال نیازی به واردات گندم نداریم

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:با توجه بارش های اخیر و پیش بینی بارش و دمای مناسب در اردیبهشت ماه برآورد می شود که سال ایده آلی برای تولید گندم داشته باشیم.

به گفته او، با تحقق شرایط جوی  پیش بینی می شود که میزان خرید تضمینی گندم به بالای ۱۱ میلیون تن برسد.

هاشمی ادامه داد: با اعلام جایزه تحویل گندم و افزایش میزان خرید گندم پیش بینی می شود که نیازی به واردات گندم حتی برای صنف و صنعت هم نداشته باشیم.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران از افزایش ۲ برابری میزان خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: با مساعد بودن شرایط جوی، امسال گندم مورد نیاز صنف و صنعت از خرید داخل تامین می شود که براین اساس نیازی به واردات نداریم، لذا این موقعیت با بی توجهی به اعلام‌جایزه گندم نباید از دست دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند