Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@09:57:42 GMT

۵۱ پروژه در شهرستان برخوار افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۱۳۴۱

۵۱ پروژه در شهرستان برخوار افتتاح شد

برخوار -فرماندار برخوار گفت: ۵۱ ‌طرح مخابراتی، ‌آب و فاضلاب و برق رسانی با اعتباری افزون بر ۲۰۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارایمنا از شهرستان برخوار، اسفندیار تاجمیری در آیین افتتاح این طرح ها با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: ۳۰ طرح مخابراتی در حوزه تلفن های ثابت و سیار، ‌۱۳ طرح آبرسانی و اصلاح شبکه فاضلاب و هفت طرح برق رسانی برای بهسازی شبکه های برق و نصب پست های هوایی از جمله طرح هایی است که با حضور مسئولان به صورت ویدیو کنفرانس و گزارشی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 30 طرح مخابراتی برخوار در شبکه های تلفن ثابت شامل توسعه و بهینه سازی تجهیزات مرکز تلفن شهر دستگرد، مسکن مهر دولت آباد، مسکن مهر حبیب آباد، تامین منبع تغذیه نیروی ۴۸ ولت شهرک سیمرغ، محله های اسلام آباد و دلیگان، ‌اجرای طرحftth"  " در شهرک سیمرغ خورزوق و در شبکه تلفن سیار توسعه دیتا مرکز کمشچه، ‌تاسیس تجهیزات اکسسGPON"  " در مرکزهای سین، شهرک صنعتی دولت آباد، دستگرد و خورزوق،  راه اندازی شبکه۳g  در روستاهای علی آباد ملاعلی، مرکز مخابرات حبیب آباد، ‌ محسن آباد، ‌ دولت آباد، کمشچه و سین و راه اندازی شبکه ۴g در مرکز مخابرات خورزوق، دلیگان، دولت آباد، مرکز مخابرات حبیب آباد، محسن آباد، کمشچه و سین با اعتباری افزون بر ۲۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از طرح هایی است که افتتاح شد.

فرماندار برخوار خاطرنشان کرد: 13 طرح آبرسانی و توسعه شبکه فاضلاب شهرستان برخوار شامل بیش از ۴۱ کیلومتر شبکه فاضلاب و ۸۵۰ میلی‌متر از محل اعتبارات جاری و عمرانی با اعتباری ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرهای دولت آباد، ‌دستگرد، خوروزق، حبیب آباد ‌ و بیش از پنج کیلومتر شبکه آب شامل اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب و خطوط آبرسانی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری و عمرانی در شهرها و روستاهای دولت آباد، حبیب آباد، کمشچه، شاپورآباد، علی آباد، دستگرد، خورزوق و محسن آباد اجرا شده است.

وی گفت: خدمت رسانی به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران پایان پذیر نیست و دولت با تمام توان مصمم بر خدمت رسانی و توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: این ۲ طرح شامل احداث فرهنگسرای آیت الله عالم نجف آبادی و مدرسه شهید حقیقی در محله صالح آباد نجف آباد است. مرتضی فولادی افزود: این فرهنگسرا با زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع به‌صورت سالن‌های چند منظوره و مدرسه نیز به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با مشارکت شهرداری در بافت فرسوده نجف آباد (محله صالح‌آباد) در حال ساخت است.

وی در ادامه به عملکرد اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: گذشته ۱۳ هزار مورد واگذاری مسکن به مساحت ۴۷ هزار مترمربع به صورت قطعی و اجاره‌ای داشتیم.

فولادی افزود: همچنین در راستای اجرای قانون حدنگار، صیانت از حقوق بیت‌المال و حفظ مالکیت دولت بر روی اراضی دولتی این شهرستان، هزار و ۹۲۲ برگ سند مالکیت تک برگ بنام دولت و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده و ۴۹۹ هکتار تحصیل اراضی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد