Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر امور خارجه انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا گفت ایران باید از اقداماتی که به تهدید علیه امنیت منطقه خاورمیانه می‌انجامد، اجتناب کند و افزود انگلیس خواستار موفقیت برجام است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، «آلیستر برت» معاون وزیر امور خارجه انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا گفت ایران باید از اقداماتی که امنیت منطقه را تهدید می‌کند، اجتناب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته الشرق الاوسط، وی افزود، ایران باید دغدغه‌ها درباره نقش خود در منطقه را مورد توجه قرار دهد.

برت افزود انگلیس و شرکای اروپایی‌اش صراحتا گفته‌اند که خواستار موفقیت توافق هسته‌ای با ایران هستند. وی افزود انگلیس نمی‌خواهد برجام کنار گذاشته شود و با شرکای اروپایی برای کاهش دغدغه‌های آمریکا همکاری می‌کند.

معاون وزیر خارجه انگلیس در کنفرانس بانکی ایران در پاریس گفت ایران باید شفافیت بیشتری در نظام بانکی خود ایجاد کند. وی در ادامه گفت که ایران باید با استانداردهای جهانی بانکی هماهنگ شود.

کنفرانس بانکی ایران در پاریس روز پنج‌شنبه 8 فوریه 2018 (امروز) با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف از جمله نمایندگان ایران و انگلیس برگزار شد.

این دومین کنفرانس بانکی ایران است که با موضوع موفقیت‌های بخش بانکی و همکاری بین‌المللی در روابط بانکی، همچنین تجارت برون مرزی برگزار شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولو،رهبران عمان و امارات متحده عربی با انتشار بیانیه‌ای، خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل و کاهش تنش در منطقه شدند.

این بیانیه پس از دیدار هیثم بن طارق، سلطان عمان از ابوظبی و دیدار وی با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی منتشر شده و روابط دو جانبه، تحولات جهانی و منطقه‌ای محور دیدار بن طارق و آل نهیان عنوان شده است.

در این بیانیه همچنین با تاکید بر اهمیت افزایش همگرایی منطقه‌ای میان کشور‌های همسایه به منظور تقویت اعتماد و ثبات و همچنین اشاره به افزایش تنش‌ها میان تهران و تل‌آویو، تصریح شده است: بن طارق و آل نهیان خواستار خویشتن‌داری طرف‌های درگیر به منظور دور نگه داشتن منطقه و شهروندان از خطرات ناشی از افزایش تنش هستند.


دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند