Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نمایشگاهی از نشریات دیواری با موضوعات روز های مهم انقلاب به همت حلقه های صالحین واحد امیدان شاهد شهدای باغزندان بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در نمازخانه دبستان شاهد برگزار شد.
محسن یحیوی زنجانی فرمانده واحد امیدان شاهد شهدای باغزندان در خصوص این نمایشگاه گفت:در این نمایشگاه از ابتدای دهه فجر هر حلقه صالحین کلاس یک موضوع و یک روز مهم در تاریخ انقلاب را انتخاب نموده و بصورت گروه های پنج نفره اقدام به تهیه نشریه دیواری نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: موضوعات کار شده در این نمایشگاه 12 بهمن ماه، 22 بهمن ماه، 26 دی ماه فرار شاه،13 آبان، 15 خرداد آغاز قیام و 17 شهریور روز شهدا و... بوده است.
یحیوی ادامه داد:به گروههای برتر در روز 21 بهمن جوایزی اهدا میگردد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» به‌همت دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گالری جریان یزد واقع در میدان قرآن آماده بازدید است.

مینا خداپرست دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد «روایتی از هفت وادی عشق عطار نیشابوری» و «حکایت انا الحق» منصور حلاج را در قالب نمایشگاه هنر مفهومی به تصویر آورده و مخاطب به موازات اندیشه هنرمند به تجربه منحصر به فرد خود می‌رسد.

مجموعه آثار بر روی بستر‌هایی به رنگ سیاه و سفید که نشانگر جهان تضادهاست، در کادر مربع و دایره‌های آینه‌وار که نماد از درونیات انسان است به تصویر درآمده و مخاطب در این آیین‌ها خویشتن را مشاهده می‌کند.

در حاشیه این نمایشگاه، ویدئوی آرتی که در راستای موقعیت کنونی انسان در این جهان که با تضاد‌های گوناگونی از تعاریف مختلف در باب مفاهیم زیستی و چرایی زیستن مواجه است به بیانی کوتاه از ادراک شخصی پرداخته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی