Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@01:21:00 GMT

عجیب ترین سرسره جهان درشانگهای

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۱۶۷۲

عجیب ترین سرسره جهان درشانگهای

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، کسانی که تصمیم می گیرند یک سفر را برای دیدار از مکان های گردشگری چین داشته باشند می توانند از میان شهرهای توریستی در این کشور، شانگهای نیز انتخاب کنند. این شهر یکی از مکان های گردشگری پر تردد در دنیا است که جاذبه های تو در توی آن توریست های زیادی را به خود جذب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شانگهاری سرشار از ساختمان هایی است که به آسمان سر به فلک کشیده اند که توریست ها علاقه ی زیادی به دیدن از آن ها و بررسی معماری های مدرن بکار رفته در آن ها دارند.

 

این بار با سفر به شانگهای حتما به مرکز خرید پودانگ هم بروید و ضمن خرید سوغاتی ها و یادگاری ها به طبقه ۵ ام سر بزنید. در این جا یک سرسره ی بزرگ وجود دارد که هر کدام از افرادی که در این مکان هستند دوست دارند هیجان آن را تجربه کنند. با این حساب این بار برای خرید تور چین توجه داشته باشید که تور برای شانگهای سرویس دهنده می باشد در این حالت می توانید از این سرسره نیز بهره مند شوید.

 

سرسره ی خوشحال، به میزان ۵۳ متر طول دارد. وقتی که می خواهید از این سرسره استفاده کنید ترس و هیجان همزمان بر شما غالب می شود اما امتحانش بی ضرر است. گاهی اگر می خواهید به سرعت از طبقه ۵ ام به طبقه اول برسید و آسانسورها شلوغ است و حتی حوصله پیمودن پله ها را ندارید، می توانید از راه میانبر یعنی سرسره خوشحال استفاده کنید. این سرسره تضمین می کند که طی ۱۶ ثانیه شما را بین این دو طبقه جابجا کند.

 

البته در حال حاضر این سرسره برای مشتریان VIP قابل استفاده می باشد. مسئولان این مرکز خرید به نام پودانگ به مردم قول داده اند که استفاده از آن را برای افراد ۷ تا ۵۰ ساله را فراهم آورند. بسیاری از بزرگتر ها به دلیل اوج هیجان و استرس استفاده از این سرسره توصیه می کنند که کودکان را برای لذت از این سرسره بزرگ ترغیب نکنند.

 

با توجه به اینکه قرار بود این سرسره در اسفند ۹۴ افتتاح شود لازم بود که تست هایی در مورد ان صورت بگیرد تا در صورت نیاز یک گروه ایمنی را در مرکز خرید پودانگ برای افراد آسیب دیده و احتمالا هیجان زده تدارک ببینند. این سرسره هم اکنون تحت شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

رکنا

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است

آنتونیو رودیگر فاش کرد که شاخ و شانه کشیدن برای بازیکنان حریف را خیلی دوست دارد!

طرفداری | در آستانه تقابل حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آنتونیو رودیگر پرسش و پاسخ کوتاهی با رسانه lemediacarre انجام داده که آن‌ها را می‌خوانید:

تقابل احتمالی با کیلیان ام باپه در فینال لیگ قهرمانان:

در صورتی که 

در فینال با ام باپه رو به رو شویم، او را شکست خواهیم داد. اگر او من را دریبل بزند، من هم او را به زمین خواهم کوبید (می‌خندند)

 

بهترین بازیکن جهان؟

​​​​​​​جود بلینگام.

بهترین مدافع جهان؟

​​​​​​​سرخیو راموس. من برای اسطوره‌های این پست احترام زیادی قائلم، از راموس گرفته تا په په و تیاگو سیلوا.

سخت‌ترین حریفان تو؟

​​​​​​​سرخیو آگوئرو و کریستیانو رونالدو.

یک حقیقت راجع به زندگی‌ات بگو:

​​​​​​​تا ۱۵ سالگی شب ادراری داشتم (می‌خندد)

پیوستن کیلیان ام باپه به رئال مادرید:

 چه کسی گفته که او حتما می‌آید؟ هنوز چیزی رسمی نشده. بهترین بازیکنان تاریخ برای رئال مادرید بازی کرده‌اند و حضور کیلیان نیز اتفاق جالبی خواهد بود.

بهترین فوتبالیست فرانسوی تاریخ؟ 

زین الدین زیدان.

بعد از جدال آلمان و فرانسه، کیلیان ام باپه هنوز در جیب تو است؟

​​​​​​​نه نه، من این گونه صحبت کردن را بی احترامی می‌دانم.

مهارت مورد علاقه‌ات چیست؟

​​​​​​​قلدر بازی در آوردن برای حریفان!

آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید  بازیکن مورد علاقه‌ات؟

​​​​​​​​​​​​​​په په.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا