Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@10:21:01 GMT

کشف بیش از ۳ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۱۹۱۸

کشف بیش از ۳ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

زاهدان- فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۵ قاچاقچی و کشف ۳ تن و ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۲ عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر اظهار داشت : ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، طی چند روز گذشته از فعالیت یک باند بزرگ باخبر شدند که قصد داشتند به صورت مسلحانه مقادیر زیادی موادمخدر را از مناطق شرقی به استان های مرکزی کشور انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعضای این باند مسلح در حالی که با ۳ دستگاه خودرو اقدام به جا به جایی مواد مخدر می کردند، توسط پلیس شناسایی شدند، افزود: قاچاقچیان با مشاهده یگان های عملیاتی پلیس با انجام حرکات مخاطره آمیز قصد فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران متوقف و سرنشینان این خودروها بلافاصله به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند.

سردار قنبری گفت: در این درگیری مسلحانه که حدود یک ساعت ادامه داشت، ۵ قاچاقچی حرفه ای دستگیر و ۳ قبضه سلاح کلاش، ۲ قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تن و ۷۸۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به درگیری مسلحانه دیگری در عملیات ضربتی ماموران پلیس شهرستان "مهرستان" با قاچاقچیان، اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضای یک باند مسلح موادمخدر، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به این باند در منطقه "آشار" شناسایی شد.

سردار قنبری افزود: اعضای این باند مسلح که تصور نمی کردند توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی شوند، پس از برخورد با کمین یگان های عملیاتی و تکاوران پلیس، با آن ها درگیر شده ولی به خاطر آتش پرحجم ماموران، مجبور به رها کردن خودرو حامل مواد شدند و با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از صحنه درگیری فرار کردند.

وی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری این قاچاقچیان، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو، مقدار ۵۴۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند که به صورت ماهرانه ای در کف خودرو جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود

سرهنگ علیرضا شائینی گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر بدل اندازی در یکی از طلافروشی‌های شاهرود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود : بررسی های پلیس نشان داد ۴ زن به صورت گروه ۲ نفره اقدام به فروش تعدادی سکه‌های تقلبی پارسیان به تعدادی از طلافروشان کرده و متواری شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و سرنخ‌های به دست آمده در کمترین زمان ممکن هویت متهمان را شناسایی و با انجام عملیات حرفه‌ای بلافاصله آنان را در ۴ نقطه شهر دستگیر کردند.

سرهنگ شائینی با بیان اینکه متهمان غیر بومی و سابقه دار در تحقیقات فنی پلیس به ۵ فقره بدل اندازی طلای پارسیان در شاهرود اعتراف کردند از طلافروشان خواست هرگونه خرید طلا از مشتری را پس از احراز هویت و رویت فاکتور فروش انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد